Forum Onderwerp - Ola (Gesloten voor reacties)

Petra 24.11.2008 19:49
Het is mij ook al op gevallen dat er zo weinig bezoekers zijn t.o.v. camping-frankrijk.nl. Vaak een paar honderd t.o.v. tientallen op deze site. En ik heb dit inderdaad ook wel eens willen vragen via dit forom hoe dat nu komt????Maar het valt mij op dat de meeste vragen en opmerkingen op dit forum wel relavant zijn aan de kampeerders. En dat is op de andere site van Frankrijk wel eens anders, vragen over de hoeveelheid handdoeken, en wat eten wij vandaag??? En allerlei andere onbenullige vragen..... misschien is het in Spanje ook wel veel leuker op de camping ( veel leukere kampeerders ) ha, ha, grapje!!!

ingrid 24.11.2008 22:21
Nou inderdaad, dat vraag ik me ook wel eens af ja, waarom het hier zo rustig is.
Ik vond het ook zo moeilijk dan om hier een camping te zoeken.
Nu toch geboekt, camping Laguna in Castello d'Empuries

Geplaatst door: Linda 24.11.2008 23:24
Camping Laguna is een geweldige camping hoor Ingrid, wij zijn er dit jaar geweest, echt top en een mooi strand en voor de kinderen veel Nederlanders.
Wij gaan dit jaar weer een keer naar Frankrijk, de Ardeche. Wij gaan al 6 jaar naar zee toen (meestal Spanje), maar willen nu een keer de binnenlanden van Frankrijk zien, dit lijkt ons erg mooi.

Belgskes 25.11.2008 09:48
Er wordt inderdaad wel meer over koetjes en kalfjes gebabbeld op het frankrijk forum en net zoals ik wordt het frankrijk forum door spanje-liefhebbers ook bezocht.


Belgskes 25.11.2008 09:51
...oeps, om een of andere reden iets te vlug op "plaats bericht" geklikt...

Misschien is dit een gelegenheid om een paar meer spanje-minded topics hier te starten.

ingrid 25.11.2008 19:21
ahhh fijn om te horen Linda dat het een geweldige camping is. Wij zijn ook een paar keer naar de Ardeche geweest, daar is het ook prachtig, vooral de omgeving ook.