Forum Onderwerp - Kleine baaikes Sant Pere Pescador (Gesloten voor reacties)

Belgskes 26.11.2008 15:53
Hup zegt het schaap... (en wipt over de dam... ;-) )

Tijdens onze vakantie in Sant pere Pescador waren wij op zoek naar kleien, eventueel wat afgelegen baaikes waar het niet super druk is maar waar er wel lekker kan gesnorkeld en gezwommen worden. (met vooral rotsen in de buurt dus)

Wij hebben na vele dagen zoeken er enkele gevonden in de buurt van Llança.
Weet er iemand waar er nog andere te vinden zijn? Ik weet dat het allemaal zandstranden zijn van Roses tot aan l'Escala dus zal het wel voorbij deze steden zijn.
Er had ons iemand gezegd dat er rond Cala Montgó wel waren maar die bleken niet echt toegankelijk zonder boot.

Yo! 26.11.2008 19:12
Zeg Belgskes. Ik ben ook wel benieuwd naar bereikbare baaitjes. Voorheen zijn wij altijd voorbij Barcelona op vakantie gegaan. Komend jaar zitten we in de buurt van Sant Pere Pescador. Omdat deze omgeving voor ons geheel nieuw is, zijn we ook naar dit soort mogelijkheden op zoek.

Frans.M 26.11.2008 20:42
Ik weet dat we wel eens gingen naar de satuna baai, leuk klein met rotsen.

Gr. Frans

dick 27.11.2008 21:45
Iets verder vanaf Pals tot Playa d Aro liggen er heel veel kleine strandjes. Bij Pals zelfs een naaktstrand op ca 150 meter strandlengte ingesloten door de rotsen. Bij Callela liggen er een hele reeks bounty achtige beauties. De meeste druk maar sommige heel rustig.

Belgskes 28.11.2008 11:02
Waar ligt die satuna baai ergens?

Frans 28.11.2008 18:53
Richting Bagur en dan sa tuna.

Gr. Frans

Geplaatst door: monique 29.11.2008 16:38
bij begur zijn meer leuke baaitjes