Forum Onderwerp - cala gogo???? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: sabine 03.12.2008 11:21
Hallo,
We zitten te twijfelen tussen 2 campings waaronder Cala gogo. Wie kan me helpen de doorslag te maken.
Graag min en plus punten van de camping. We weten dat die erg steil moet zijn.
Plekken???
Strandje???
Sanitair??
Omgeving????

Geplaatst door: Henk 03.12.2008 12:46
Waarom noem je dan ook niet de tweede camping? en als toch reageert de periode waarin je wilt gaan is ook belangrijk.
Cala gogo plekken klein, maar dat is in deze omgeving normaal;
Strandje in baai bereikbaar met treintje belangrijk gezien de stijlheid van het terrein;
Sanitair netjes en gratis warmwater;
Omgeving spaans

Geplaatst door: sabine 03.12.2008 15:28
Sorry de andere camping is Playa Brava in Pals.
en de periode is de 1e helft van Aug. dus hoogseizoen.
We gaan met ons 5 en kinderen in de leeftijd van 8 tot 13 jaar.

marel 07.12.2008 20:15
Wij zijn in de mei-vakantie 2008 naar camping Cala Gogo geweest (hebben een stacaravan gehuurd). De camping is inderdaad heel steil. Er zijn plekken op de camping die heel mooi liggen en ruim zijn (nr's in de 800 maar dan zit je helemaal van boven en dan is het een heeeel eind naar beneden).Wij vonden dat het sanitair er netjes uitzag, altijd was er wel iemand aan het poetsen. Ik denk dat je in de zomer wel geluidsoverlast kan hebben van camping Int. de Calogne (zeker als je staat bij nr. 7 van de plattegrond van camping Cala Gogo). Het standje bij de camping is klein (het was al vol in de mei-vakantie). Wij vinden de omgeving mooi, er zijn genoeg dorpjes te bezoeken (ook barcelona ongeveer 1 uur en 15 min. rijden). Wij hebben ook een keer op camping Cypsela gestaan in Pals en we ging toen naar het strand bij camping Playa Brava. Deze camping ligt rustiger en gelijk aan een groot lang strand. Je moet wel overal met de auto naar toe maar binnen 5 min. sta je bij winkels. Als ik het goed begrijp hebben ze 2 soorten (in grootte) plaatsen en die kan je zelf uitzoeken als je aankomt. Wat de omgeving betreft zit je bij Playa Brava meer in het midden om de dorpjes te bezoeken alleen barcelona is een half uur verder weg. Wij vonden camping Cala Gogo/Playa d aro leuk voor de mei-vakantie maar zouden er nooit naar toe gaan in de zomer (veels te druk en te massaal). Succes met je keuze

Geplaatst door: monique 09.12.2008 13:21
plekken : cala gogo klein - playa brava klein en groot ( verschillende prijzen)
strand : gala gogo soort baai -klein strand playa brava groot lang strand
sanitair is bij allebei prima
omgeving cala gogo is platja d'aro groot touristisch veel winkels
pals is klein weinig winkels
camping cala gogo is steil tegen een heuvel ( er rijd wel een treintje naar strand) playa brava is vlak

sandra 04.01.2009 12:18
hallo ik kan wel helpen denk ik . cala coco is een terassen camping dacht ik. die caming ken ik niet zo alleen dat je per treintje naarhet strand word gebracht.
playa brava daar komen wij vaker en dat vinden wij een fijne camping. onze kinderen zijn 8 en 6 jaar een camping waarveel jeugd komt in de leeftijd tot ongeveer 15 jaar daarna willen ze echt op stap. er is 3 maal per week een disco die duurt tot 24.00 uur en dan stopt echt de muziek .de plekken je hebt a en b plaatsen b plaatsen zijn afgebakerd en liggen heel centraal bij het zwembad en zijn duurder 1 nadeel vinden wij dat je savonds ook de disco hoort en van alles wat er te doen is bij het zwembad. de a plaatsen zijn verschillend in grootte wij staan op veld n en hebben een groote tent van 9 bij 6 en dan staat er onze auto nog naast zodat we kunnen weg kijken kijk maar op de site. de douches zijn mooi en worden zeer goed onm derhouden en blijven netjes.de omgeving is mooi kleine dorpjes en baaitjes en je bent met de auto binnen een half uur in estartit voor een leuke markt maar ook dichter bij zijn de markten leuk. het strand je loopt de camping over langs het zwembad en dan loop je door de poort zo het strand op heerlijk een breed strand en mooi zand ook kun je zwemmen in het riviertje dat naast de camping stroomt en uit mont in de zee. playa brava echt een aanrader .
wil je nog iets weten dan mail maar groetjes sandra