Forum Onderwerp - schaduw / zonnig (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: sro'ke 06.12.2008 13:56
de meesten vragen een schaduw plaats en dat is nu eens iets wat ik niet wil! Ooit stonden we eens op een schaduw plaats in de Ardeche, onze buren hadden zon en wij zaten er met een trui aan! De kids kwamen van het zwembad en hadden het best koud bij ons!
Er is al zo weinig zon en ik wil ze bij me op vakantie!
Manlief wilt meer schadus dus hebben we het opgelost met een partytent aan beide zijkanten open, kan hij en de kids die het willen, lekker in de schaduw en kan ik of ook diegene die het willen, lekker in het zonnetje...

zeker 's avonds als het dan gaat afkoelen is het zo aangenaam met je zeteltje in de avondzon, een goed boek, een lekker drankje, een goed gesprek, wat gezelschapspelletjes..

zo zie je maar, 't mag lekker warm en zonnig zijn voor me, de slaapplaatsen in de caravan zetten we toch altijd in de schaduwkant van onze plaats!

Hoe zien jullie dat?

Geplaatst door: berndette 07.12.2008 09:14
Als het hoogzomer is dan willen we graag een plekje met schaduw. Niets zo erg om met je tent weg te branden in de zon. Zon kan je opzoeken, stoeltje pakken en ergens in het zonnetje zetten. Ook brandt de zon zo fel, dat je levend kan verbranden. Daar heb ik geen zin in.
Daarentegen willen we in het voor- of naseizoen altijd een plekje midden in de zon. Genieten van de zonnestralen, lekker uit de wind. 's morgens droogt het tentdoek ook snel, makkelijk als je weggaat. In de schaduw kan het dan echt koud zijn.

Belgskes 08.12.2008 09:33
wij hadden vorig jaar een plekje met een bescheiden boompje dat een beetje schaduw gaf, maar toch niet te veel en voor volgende keer hebben we ook een partytent voorzien.