Forum Onderwerp - camping l'emporda (Gesloten voor reacties)

laura 17.01.2009 00:15
Mijn oog is gevallen op camping l'emporda bij het plaatsje l'estartit.
Wie kent deze camping en kan mij vertellen of de camping ook nog leuk is voor mijn zoon van 14??? Disco enzo hoeft nog niet voor hem maar het is natuurlijk wel leuk als er meer jongeren aanwezig zijn!!!
Heeft iemand anders nog een tip voor eenzelfde soort kleine camping bij het strand waar meer jongeren komen??? (dus nog niet de disco-gangers...)
Alvast bedankt!

nikki 08.02.2009 22:36
Wij gaan ook naar emporda dus ik ben ook benieuwd naar reakties
maar nog geen 1 reaktie,jammer.

nikki 25.02.2009 14:49
Weet echt niemand iets over deze camping.Ook niet of er honden op het stand daar in de buurt mogen komen.Er moet toch iemand iets weten.

Geplaatst door: ® kea 25.02.2009 16:44
Op de site van Zoover staan wel meningen
zoover.nl/spanje/catalonie-costa-brava-en-costa-dorada/lestartit/l-emporda/camping#tabs

Geplaatst door: Sanne 18.11.2012 16:32
Hoi iedereen,

Ik ga samen met mijn familie al een paar jaar naar deze camping,
ik kan jullie zeggen dat het een echte aanrader is! Deze camping bied veel activiteiten voor kinden, er is namelijk een mini club dus veel te doen. Voor de camping ligt een grasveld met goaltjes een een volleybal net. Ook hier doet de miniclub veel mee. Vorig jaar was een ook een zogeheten 'foam party' voor op het veld. Veel shcuim en muziek. Hartstikke leuk.

Verder de ruimte op de camping is heel erg groot. Het ligt vlakbij het dorp en 1 km van het strand. De camping is kort gezegd een geode aanrader als je een leuke vakantie wil hebben! Ik hoop dat ik jullie een beetje geïnformeerd heb.

Groetjes
Sanne