Forum Onderwerp - Wie weet een vergelijkbare camping met LAS DUNAS (Gesloten voor reacties)

karin 21.01.2009 11:01
Wij hebben een reservering uitstaan bij camping Las Dunas. Ik heb er echter nog niets van bevestigd gekregen, dus ik wil nog een camping reserveren voor de zekerheid.

Wie weet een leuke camping aan het strand, gemoedelijk, sportvelden met zwembad en uiteraard schoon? Onze kinderen zijn 14 en 11 jaar.
Dit is nl de eerste keer dat wij met het gezin naar Spanje gaan (voorheen Frankrijk).

Ik hoor graag van wat meer ervaren Spanje Kampeerders!

laura 21.01.2009 11:16
Ervaren ben ik niet.... Ook wij gingen tot nu toe altijd naar Frankrijk. Wel heb ik urenlang achter de pc gezeten op zoek naar een camping aan de Costa Brava. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij Playa Brava. Niet te groot, aan het strand en grote plekken. Ook schijnt er veel 'jeugd' te komen..... Onze kinderen zijn 14, 11 en 9 jaar.
Leuke bijkomstigheid is dat deze camping ook nog een beetje betaalbaar is..
Succes met de zoektocht!

Geplaatst door: Marcella 21.01.2009 12:58
Camping La Ballena Alegre 2. Wij waren hier dit jaar (ook voor het eerst Spanje na jaren Italie en Frankrijk). Dit is een hele mooie camping met een heel mooi breed strand. De camping is wel aardig groot, maar dat is camping Las Dunas ook.
Wij hebben ons in ieder geval super vermaakt op die camping. Wij hadden een zoon van 13 en een dochter van 15 mee. Beide heel erg goed vermaakt.
Wij hadden niet gereserveerd voor die camping (volgens mij kan maar een heel klein deel gereserveerd worden). Wij kwamen midden Juli aan, maar hadden gelukkig wel gelijk plek.
Ik zou even de reservering voor Las Dunas afwachten en als dat niet doorgaat zal ik gaan voor La Ballena Alegre 2.
Spanje is ons overigens heel goed bevallen. Wij gaan dit jaar weer terug en gaan naar El derfin verde.

Geplaatst door: Monique 21.01.2009 19:35
Hoi,
Zowel Las Dunas als La Ballena zijn megagroot. Zijn in 2008 op La Ballena geweest. Veel plaatsen hebben helemaal geen schaduw. ALs het leeg is, zie je volgens mij alleen een stuk zand met lage heggen en toiletgebouwen. Gemoedelijk zijn ze geen van beide. Echt heel massaal, dus je moet daar van houden. Inderdaad heel mooi strand, maar wel heel vaak erg veel wind. Toiletgebouwen zijn zeer schoon. Verder prima campings als je in deze categorie iets zoekt.
Succes!

WilmaV 21.01.2009 22:38
ook in St Pere: L'Amfora en El Delfin Verde
Vlakbij gelegen (naast de plaats Empuria Brava) :Camping Laguna

willie 01.02.2009 11:56
heb je al gekeken naar el delfin verde? Vergeleken met las dunas, maar de plekken zijn 120 tot 150 vierkante meter. wij zijn op las dunas geweest maar wat ons opviel is dat iedere plek afgeschermd was dmv heggen van 1.50 m hoog. Wel leuk voor de priacy maar aan de andere kant erg onpersoonlijk. Onze dochters van 13 en 17 zijn niet weg te slaan van el delfin . en als zij het naar de zin hebben hebben wij dat als ouders ook.