Forum Onderwerp - boeking al dan niet (Gesloten voor reacties)

sro'ke 25.01.2009 10:03
Ik had dus de camping van vorig jaar een mail gestuurd met de vraag als we terug op dezelfde plaats konden staan en dat gedurende 3 weken... had ik al aangegeven in aug 2008, mar toen wisten we nog niet de juiste datums ivm verlof...
Stuur ik dus een mail... en in de veronderstelling dat alles in orde is...

kreeg ik vrijdag een mail dat de plaats reeds gereserveerd is maar er is nog een plaatsje.. even gekeken op de planning en t valt echt niet mee, is op een hoek, daar waar idereen langs moet.. wel zon en groot

Hebben we nog eens te tegenslag dat we delen in de crisis en mijn echtgenoot zijn job na 19 jaar zal verliezen..( de firma sluit)

Nu durf ik niks meer te plannen, en als ik dan eens kijk op een camping ga ik rekenen... en dan denk ik... sparen San, .. pfffffffff

Het plezier is er een beetje af bij ons...

Nu, het is een supercamping en om deze te evenaren, zal moeilijk zijn!!!
(La Gaviota)

ik weet het even niet meer nu!!

Geplaatst door: ® marijke 25.01.2009 15:46
Allereerst, erg dat je man z'n baan gaat verliezen. Maar met die reservering??? Stel je voor dat de helft van de camping gasten in Aug/Sept een plek wil bespreken voor het jaar daarop en nog geen datum kan noemen? Dan is het eind zoek. Daar kan die camping toch geen rekening mee houden? En zo'n grote camping is het niet, als ze met iedereen rekening moeten houden....

dick 25.01.2009 16:08
Heel naar dat je man z'n baan gaat verliezen. Uiteraard komt er ww of een nieuwe baan; maar verstandig is nu om de boel even op een rijtje te houden. Maar jullie veel sterkte.

sro'ke 25.01.2009 17:30
Marijke, ik weet het wel hoor, maar mijn echtgenoot zijn vakantiedagen worden voor het grootste deel door de werkgever beslist.. dus moeten we altijd wachten tot januari om te boeken, wat echt heel laat is als je wilt boeken.. er zijn al veel plaatsen bezet!
Maar mss een beetje naief van me om te denken dat ze het 100% zouden vrijhouden, ondanks hun belofte...

nu ja, .. we zien wel he!
't is geen leuke periode...
Maar komt wel goed zeker heè