Forum Onderwerp - Camping noord-Spanje (Gesloten voor reacties)

Peter 08.02.2009 15:02
Komende zomer gaan wij wederom 5 weken naar Zuid-Frankrijk. We beginnnen ca. 1 week bij de Mont Ventoux (camping Le Sagittaire in Vinsobres). De laatste 2 weken gaan we naar het uiterste zuiden (les Marsouins in Argeles sur Mer).
Voor de tussenliggende periode zoeken wij nog een camping. Uiteraard zijn wij ook bereid voor deze camping om te rijden (maximaal 150 km).
Wij hebben zeer specifieke eisen voor deze camping. Wellicht kunnden de forumdeelnemers ons helpen aan suggesties!
Onze eisen zijn:
- plaats van minimaal 100 m2 en afgeschermd door hegggen
- gras op de plaats en geen grind (ivm hond)
- auto op de eigen plaats
- wifi op de plaats
- verwarmd zwembad zonder ijzeren trappetje, maar met een aflopende bodem of brede stenen trap (ivm spierziekte)

Alvast bedankt voor het meedenken!

sro'ke 08.02.2009 23:05
mss beter eens vragen via de de camping Frankrijk Forum, maak je meer kans op antwoorden..

WilmaV 09.02.2009 23:07
Zoek eens op de site van Camping L'Amfora in St. Pere de Pescador.
Mijn zus had ook altijd een dergelijke (nog veel grotere) plek, met gras en heggen.
Hoe het daar met de wifi is gesteld, weet ik niet, omdat wij er al een paar jaren niet meer geweest zijn.
Succes met de zoektocht !

sandra 04.03.2009 13:39
camping playa brava in pals www.playabrava.com ik weet niet hoe het zit met wifi op de plaats er is wel een internet gelegenheid succes met zoeken.ps zwembad loopt af met een stenentrap

claud 04.03.2009 20:41
Op camping playa brava mogen geen honden komen.