Forum Onderwerp - stacaravan huren op camping voor pubers in catalonië (Gesloten voor reacties)

Trudy 12.03.2009 14:09
Wij willen een stacaravan huren in catalonië, waar ook 14 jarigen zijn. Eigenlijk kom ik op forums alleen mega campings tegen, maar wij zoeken een gezellige camping, niet te groot en hoeft niet perse aan het strand te liggen. Moet 's nachts rustig zijn, geen last van naburige disco.Wel animatie voor tieners. Wie weet wat leuks?

WilmaV 12.03.2009 21:43
Op Camping Palamos in Palamos kun je hele mooie stacaravans en blokhutten huren.
Hier is veel jeugd in die leeftijdscategorie, die zich prima met elkaar vermaakt.
Veel animatie is er niet, maar juist op die leeftijd 'hangen' ze veel liever een beetje samen rond op de camping, in het internetcafé/biljart bij de camping.
Onze dochters willen nergens anders meer naartoe. Zij zijn deze zomer bijna 14 en bijna 12. Ze hebben nu alweer contact via msn met de jeugd die er vaker staat en verheugen zich er alweer enorm op.

as 13.03.2009 14:44
kijk eens bij deze camping. http://www.spanje-camping.nl/Meningen.asp?CampingID=6
Ligt niet direkt aan zee, dus ook geen overlast van de jeugd die s nachts van het strand komt. Hou er wel rekening mee dat in Spanje het leef-ritme anders is dan wij hier gewend zijn. Er is al gauw tot een uur of twaalf 's nachts nog volop bedrijvigheid. Op bovenstaande camping moet het na die tijd stil zijn, en dan sluit ook de bar en het terras. Geen disco o.i.d in de buurt, wel een soort mini-barretje voor de pubers net buiten de camping (geeft geen overlast).

sandra 14.03.2009 08:40
kijk eens op de site www.playabrava.com camping playa brava een gemoedelijke camping veel jeugd en disco op teras voor iedereen toegankelijk. een aanrader en zeker geen maga camping wel aan het strand.

Trudy 14.03.2009 14:26
Bedankt voor alle reacties, ik ben ze allen aan het bekijken. Alleen van As kan ik het niet vinden, kun je de naam geven?

as 14.03.2009 21:26
Trudy, ik heb het net nog even geprobeerd, maar bij mij doet-ie het wel (link kopieren, in de adresbalk zetten en je bent meteen bij de meningen).
Mocht het nog niet lukken, het gaat om Mas Patoxas in Pals.

Trudy 15.03.2009 10:51
Bedankt as, deze camping had ik ook op mijn lijstje staan.Ik had hem inderdaad kunnen copiëren. Morgen hakken we de knoop door, zit al best veel vol, maar mijn man kreeg niet eerder bericht wanneer hij vrij is (door omstandigheden).Trouwens erg fijn zo'n forum. Als je leest dat je geen balletje mag gooien in het zwembad, hoeven wij er al niet heen met 3 zoons.

Trudy 18.03.2009 16:47
We hebben uiteindelijk een stacaravan gehuurd op Mas Patoxas. Bedankt voor alle reacties, ik vond het erg handig!!
Iedereen een fijne vakantie.