Forum Onderwerp - Park Playa Bara in Roda De Bara. (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Henk 24.03.2009 19:39
Ik hoorde dat je deze camping niet kunt reserveren. Is dat komende zomer ook nog zo?
Wij zouden het jammer vinden om na 1600 km. rijden niet terecht te kunnen op deze camping.

Geplaatst door: willem 25.03.2009 20:52
wij zijn 3 jaar geleden op deze camping geweest, geweldige camping hij is zo groot dat je altijd plaats heb.
mocht hij toch vol zitten als je komt, dan moet je ff op een wachtveldje staan met de zelfde faciliteiten. als er plek is dan komen ze je roepen.
wij kwamen einde van de middag aan hebben 1 nacht daar overnacht en s ochtends kregen wij onze definitieve plek.
mij is toen opgevallen dat een gezin met 2 kleine kinderen denk 1 en 3 jaar met vouwwagen direct een plek kreeg.
wij met caravan en 2 volwassen kinderen moesten wachten.

ik vind deze camping een aanrader.

Anita 30.03.2009 22:50
Je kan inderdaad niet reserveren op Park Playa Bara. Je kan een reservering aanvragen via de website en dan krijg je een mailtje terug dat ze niet reserveren. Dat mailtje print je uit en neem je mee als je daar aankomt. We hebben vorig jaar hoogseizoen 1 nacht op het wachtveldje gestaan. Het wachtveld is een soort van voetbalveld met voldoende stroom. Na 1 nachtje kwamen ze ons halen en kon je in een golfkar even de camping rond om te kijken wat voor plaats ze voor je in petto hadden. Was prima te doen hoor!!We kwamen daar op een dinsdag aan, de volgende dag waren er veel mensen die weg gingen. Een dag later stond er bijna niemand meer op het wachtveldje.
Prima camping, echt heel leuk.