Forum Onderwerp - Camping Zaragoza (Gesloten voor reacties)

Paul 18.04.2009 13:38
Is er iemand die iets kan vertellen over de camping in zaragoza .
Zoals : of er veel plekken met schaduw zijn want het kan er behoorlijk heet zijn .
Is het mogelijk om een beetje snel met het openbaarvervoer naar het centrum te geraken .
Hoe is het zwembad .
Is het restaurant nog wat .


marie 27.04.2009 22:23
Ik ben vorig jaar in september op deze camping geweest. Het is een heel mooie en nieuwe camping, iets buiten het centrum gelegen. Er zijn plekken in de schaduw, maar ook heel veel in de zon. Het sanitair was heel proper en heel goed, met ruime douches, maar zonder kleedruimte. Dus omkleden in de gemeenschappelijke delen. Dit is wel meer in Spanje. Over het restaurant kan ik niet veel zeggen omdat we er niet geweest zijn. Het zag er wel mooi uit. Ook het openbaar vervoer is zeker de moeite waard. Vanaf de camping even wandelen en dan vind je de bus naar het centrum. Op de receptie geeft men informatie over het openbaar vervoer. Helaas was op dat moment de receptionist eentalig spaans.
Heb je nog vragen dan hoor ik het wel.

marie 27.04.2009 22:24
Het zwembad was niet heel groot, maar toch doenbaar en afgesloten en dus veilig voor kleine kinderen.

Geplaatst door: ® Arthur 01.05.2009 00:48
We zijn er vorig jaar gedurende twee weken geweest. Camping is heel modern en functioneel ingericht. Er is nog weinig schaduw, omdat de beplanting heel jong is. Receptie is spaanstalig en er waren vorig jaar nog wat kinderziektes: camping is pas open gegaan in juni 2008. Openbaar vervoer gaat heel vlot: er is een bus op 300 meter (Rosales). Het restaurant is mooi ingericht, maar de kwaliteit van de maaltijden viel tegen: opgewarmde kost, geen originele gerechten. Besluit: goed ingerichte camping, modern comfort, goed sanitair, fraaie campingwinkel. Best geschikt voor een bezoek aan de stad Zaragoza.