Forum Onderwerp - bed/matras in Trigano Odyssee vouwwagen (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Tineke 24.04.2009 23:30
Ik zoek een oplossing voor het "slaapprobleem"in onze Trigano Odyssee. Het bedgedeelte van 230 bij 152 is het kuipgedeelte. Op de bestaande zitkussens slapen wij niet lekker. Ik denk eraan om een matras te kopen. Vraag aan forumlezers: zijn er mensen die 1 grote matras hebben gekocht. Hoe bevalt dat? Is dat niet lastig om het hele matras op te heffen om iets te pakken? (er zit geen gasvering in de vouwwagen). Of is het handiger 2 matrassen te kopen zodat je maar 1 deel opheft als je iets pakt. welke matrasdikte is aan te raden? Kortom wat zijn de ervaringen hier mee?

Geplaatst door: ® marijke 25.04.2009 09:38
Hallo, een handige oplossing kan zijn; zelfinfloating matrasjes over de kussens heen te leggen, zo doen wij dat ook. Het slaapt heerlijk.

elise 25.04.2009 17:22
Wij hebben ook deze vouwwagen, maar een nieuwere versie. Daar zit een lattenbodem in met een matras. Dit gaat omhoog met een gasveer. Super makkelijk. Misschien een idee om eens langs de dealer te gaan voor een goede oplossing voor jullie probleem. Mij lijkt het heel onhandig om een heel matras steeds op te tillen. Je hebt er nogal wat spullen liggen, en mijn ervaring is dat er vaak iets gepakt moet worden. Succes !

Geplaatst door: Tineke 27.04.2009 12:04
Iemand op het Frankrijk Forum gaf de suggestie om een opdekmatras te gebruiken over de kussens heen.
Die gaan we uitproberen. Bedankt voor jullie reacties.