Forum Onderwerp - voor het eerst naar Spanje (Gesloten voor reacties)

margreet 08.08.2009 14:20
Wij zitten erover te denken om na verscheidene jaren eens een x naar Spanje te gaan. Wie heeft een tip voor ons.
Wij zoeken:
-een camping aan zee die echt aan het strand ligt.
-niet te groot
-mooie glijbanen op de camping
-een discotheek op de camping

Wie heeft voor ons de tip??

mieke 10.08.2009 11:20
Ik ben bang dat dit bijna een onmogelijke combinatie is. Vooral: niet te groot en een discotheek. Wat bedoel je met glijbanen op de camping? Moeten die in het zwembad zijn of in een speeltuintje? Ik ken wel campings met een discotheek maar die zijn wel groot en hebben geen glijbanen in het zwembad. O.A. Las Dunas en la Ballena Alegre. Allebei in Sant Pere Pescador. L'Amfora heeft ook een discotheek(je) maar die stelt niet veel voor. Er is wel veel jeugd aanwezig. Alle drie de campings zijn heel erg geschikt voor pubers. Ik neem tenminste aan dat je met pubers gaat omdat je om een discotheek vraagt. Oh ja, alle drie liggen direct aan het strand.

Geplaatst door: Car2 10.08.2009 12:54
Klopt wat Mieke schrijft, glijbanen in zwembad op een camping zijn weinig te vinden.
Als alternatief kun je een dagje AquaBrava in Rosas (groot waterpretpark) doen. Entree 21,- euro volgens mij.
Niet te grote camping aan zee met discotheek, ik ken er niet eentje.
Maar een grotere camping kan in Spanje ook "rustig" zijn (als dat de reden is voor deze voorwaarde), lees de meningen maar eens.