Forum Onderwerp - zoek een mooie camping (Gesloten voor reacties)

monique 25.08.2009 11:00
Hallo,

Wij willlen volgend jaar afreizen naar spanje, maar omdat ik zelf gehandicapt ben hebben we wel wat eisen aan een camping, en ga die dan maar eens zoeken.
wie weet kunnen jullie helpen.
wij zoeken dus een camping in de costa brava of costa dourada,
graag met zwembad baden, niet te ver van het strand, en aan een boulevart dat we niet steeds de auto moeten pakken om in het stadje te wandelen. dan moet er zeker iets te doen zijn voor mijn pubers.
wie o wie weet een mooie camping.??

groetjes monique

monique 25.08.2009 11:34
helaas ken ik geen camping die helemaal aan je eisen voldoet maar
je zou eens op deze site kunnen kijken , je kunt hier ook je eisen invullen http://www.eurocampings.net/nl/europa/

Geplaatst door: Car2 25.08.2009 18:04
Ik had onderstaande in het Frankrijkforum geplaatst. Misschien kom je hier een stukje verder mee.

ANWB heeft een lijst met campings die geschikt zijn voor kampeerders die problemen hebben met hun luchtwegen of minder goed ter been zijn.
De lijst wordt voortdurend uitgebreid.
Dit is de link (onderaan de site moet je de vervolgkeuze maken)
http://www.anwb.nl/kamperen/campings/campings-uitgelicht,/Zorgeloos-kamperen.html

Cindy 02.10.2009 14:38
Hi Monique,

Camping Cypsela is een mooie camping en toegankelijk voor mensen in een rolstoel.
1 zwembad en een peuterbad. Verder ligt het op zeer korte afstand met de auto van het strand playa de pals, waar je heel makkelijk kunt parkeren. Of je ook makkelijk het strand op kunt met de rolstoel betwijfel ik.
Als ik u was zou ik dan richting Playa d'aro zoeken, daar hebben ze een heel leuk boulevard direct aan het strand.
En voor je tienermeiden genoeg te doen.
Succes met de zoektocht!

mart 02.10.2009 14:52
camping La Masia in Blanes heeft gehandicapte sanitair,en je wandelt makkelijk naar het strand met boulevard en het centrum.Het zwembad is ook goed te bereiken

evelijn 08.10.2009 00:16
kijk eens bij camping sanguli in salou, aan de boulevard en bij het strand.
leuk voor tieners

Gilbert 08.10.2009 17:32
kijk eens naar caballo de mar in pineda de mar is naast het strand gelegen, vlak , aan een boulevard en net tussen twee steden, zo wel pineda de mar als callela is eigelijk net tussen costa brava en dorada, is namelijk costa maresme