Sluiten

Camping Camping L'Amfora in Sant Pere Pescador

Camping L'Amfora Camping L'Amfora Camping L'Amfora
AquaparkWaterglijbaanZwembadKleuterzwembadDirectAanZeeWasmachineWasdrogerPrive sanitairCampingcardHuisdieren toegestaan

Camping Àmfora ligt aan de schitterende baai van Rosas bij Sant Pere Pescador. De camping ligt aan zee en heeft een directe toegang tot een fijn zandstrand. De camping heeft ruime staanplaaten, waarvan een aantal met privé-sanitair en verhuurt chalets, bungalows, mobilhomes en appartementen.

In de nabije omgeving treft u talloze boeiende bezienswaardigheden

Camping Camping L'Amfora
Avda. Josep Terradellas, 2
17470 - Sant Pere Pescador
Provincie: Girona
Telefoon: 972520540

GPS coördinaten: 42.18118 / 3.10398
(42.18118° 10' 52.2'' N    3° 6' 14.3'' O)
Aantal plaatsen: 750  / Toerplaatsen: 601

S R
juli - augustus 2017
Gezin met tieners
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 10| Hygiëne sanitair: 10| Ontvangst: 8| Faciliteiten: 8| Accomodatie/plaats: 8|

Sanitair is super schoon

niet genoeg ligbedden bij het zwembad in hoogseizoen

Topcamping voor jeugd boven de 16 die meegaan, de pub, bar surfers tegenover de camping en disco fata waar een bus heen en terug om 04.30 voor 1€ rijdt. Supermarkt heel uitgebreid met lekkere verse broodjes voor normale prijzen. Schoon strand met flinke golven aan de camping. Onze kinderen willen er graag weer naartoe, voor de derde keer.
Mening nr: 993
Datum: 06-09-2009
Jolanda

Algemene beoordeling

Half augustus-begin sept. - Vriendelijke ontvangst; betalen pas bij vertrek (door omstandigheden 2 dagen eerder, geen probleem gewoon 2 dagen minder betalen), presentje bij vertrek. - Mooie grote standplaats, veel schaduw. We zaten erg centraal (zwembad/zee/supermarkt) paar minuten lopen. - Superschoon sanitair (we hadden privé-sanitair maar de jeugd ging naar de grote hokken) hier kun je met een gerust hart kleine kinderen rond laten lopen. - Animatie die er nog was (eerste week) stopte stipt om 24 uur, nadien "miste" je de achtergrond geluiden ervan. - Absoluut geen last van verkeer, herrie of wat dan ook. 4 man beveiliging ('s nachts, verschillende talen) - Heerlijk gegeten in het restaurant, enige min-punt was de wachttijd maar ja we hebben vakantie. Afhaalmaaltijden niet meer mogelijk. - Jammer dat de speelvelden 's avonds niet wat verlicht zijn, kan de jeugd wat langer voetballen, nu moest alles bij de tafeltennistafels "rondhangen". - Supermarkt met veel merkproducten van thuis (hagelslag, pindakaas hoef je echt niet mee te nemen) tegen hele redelijke prijzen. - Hond mag op het strand Voor herhaling vatbaar.
Mening nr: 979
Datum: 26-08-2009
Marjon

Algemene beoordeling

Voor het eerst naar Spanje en dus naar L'Amfora geweest. Het was super. Onze kinderen van 9, 12 en 15 vonden het hier geweldig. Alle pluspunten (afstand naar strand, zwembad , schone toiletblokken, warm water, goed gesorteerde kampwinkel, medewerkers receptie, ruime plaatsen met veel schaduw, de stilte om de camping om 24.00 uur, etc) die in onderstaande reacties genoemd worden zijn allemaal waar. Volgend jaar kiezen we weer voor L 'Amfora, de caravan hebben we daarom al in de buurt laten staan ;-) .
Mening nr: 969
Datum: 19-08-2009
wilbert

Algemene beoordeling

Dit jaar voor de 5e keer naar deze camping geweest met onze dochters van 15 en 17 jaar. Het is wederom een zeer geslaagde vakantie geworden. Het sanitair wordt van 's morgens 7 tot 's avonds 11 uur gepoetst super!!! Aan het afhalen van eten valt nogwel het een en ander te verbeteren maar voor de rest is het ons prima bevallen,wij zullen dan ook volgend jaar hier weer voor drie weken verblijven onze dochters willen hiernaar toe iets anders hoeft niet.
Mening nr: 965
Datum: 17-08-2009
Wil

Algemene beoordeling

Dit jaar voor de derde keer naar deze camping geweest. Wéér een super vakantie gehad. Wat onze kinderen (14 en 18) betreft moeten we volgend jaar weer. Wij zouden graag iets nieuws willen, maar of dat er ook van komt???? Geen ratten gezien. Het is inderdaad geen rustige camping, maar dat kun je voor je boekt ook wel inschatten als je ziet hoe groot hij is. Dus dan niet achteraf zeuren. Minpunt was inderdaad de Wifi, maar als het niet werkte kreeg je gewoon je geld terug. Wat wij wel heel erg slecht vonden (alle drie de jaren) is het afhaal restaurant. Daar kan alles aan verbeterd worden. We hebben dit jaar weer een keer geprobeerd wat eten te halen, maar het was vreslijk. Heel lang wachten en dan is het niet te eten ook. Er was iemand die een uur heeft staan wachten op zijn gebraden kippetje.
Mening nr: 959
Datum: 13-08-2009
meneer Henk

Algemene beoordeling

De enige ratten die ik gezien heb spraken Frans. Verder een prima camping, niks mis mee. De dames van het sanitair poetsen zich een slag in de rondte. 10 punten.
Mening nr: 958
Datum: 12-08-2009
Joke

Algemene beoordeling

juli-aug 2009 voor de 4e keer naar L''Amfora geweest. Volgend jaar gaan we weer. Waarom? Mooi schoon strand met genoeg ruimte, dit jaar heerlijk zeewater, veel golven, af en toe behoorlijk wind. Onze tienermeiden van 14 jr hebben een grandioze vakantie gehad! Veel leuke jongelui ontmoet die volgend jaar ook weer naar deze camping willen. Camping is schoon, toiletgebouwen super-schoon! Grote plekken. Bewaking dit jaar streng. Ook als je laat voor de tent zat werd verzocht zachtjes te praten. Muziek is om 12 uur afgelopen. Mevrouw Monique, waar u stond stonk het inderdaad. Voor het eerst hebben wij dit ook geroken. U kunt echter wel een voorkeur voor een gebied op de camping aangeven, plaatsnummer bespreken is niet mogelijk. Camping was inderdaad dit jaar vol. Op de bonnefooi komen en 3 weken blijven was niet mogelijk. Reserveren zodra mogelijk is, begin november! Wij hebben geen rat gezien! Wij zijn drie weken geweest en hebben geen vervelende dingen gezien of meegemaakt, ook voor bij de barretjes niet (weg langs de camping) 1 keer langdurig nachtelijk gezang gehoord, lang zullen ze leven, enz. De volgende dag hoorden we dat er een tiener-drieling jarig was, tja, dat moet gevierd worden! Wij hebben een fijne vakantie gehad met prachtig weer. Maar 1 onweersbui en deze was in de nacht. Tot volgend jaar! LÁmfora!
Mening nr: 955
Datum: 12-08-2009
chantal

Algemene beoordeling

In een eerdere mening al aangegeven dat we op deze camping een heerlijke vakantie hebben gehad. Heb alle negatieve meningen wel gelezen maar hebben toch besloten om toch terug te gaan naar deze camping. Wederom hebben we een heerlijke vakantie gehad. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die het sanitair niet schoon vinden, de dames lopen hier de gehele dag en zijn non stop bezig schoon te maken. Personeel van de receptie ook echt super vriendelijk, zijn altijd welwillend en zelfs als er een stel Nederlanders staat die niet tevreden zijn en daar op zijn Hollands aan het kafferen zijn blijven de dames netjes, vriendelijk en beleefd. Plekken zijn super, groot en veel schaduw. Waar mensen afval laten krijg je ratten, we hebben er (als het er 1 was) 1 gezien, wel heel veel egels. Geluidsoverlast hebben wij geen hinder van, waar jeugd is is geluid en om 00.00 uur was het op de camping stil. Er was meer beveiliging dan vorig jaar dat kan te maken hebben met eerder in andere meningen genoemde incidenten. Wij hebben geen hinder ondervonden. Wel een aantal minpuntjes: * WIFI is slecht * Auto's inderdaad tot laat op de camping en reden ook hard op de camping * Eten van de afhaal kan beter
Mening nr: 949
Datum: 09-08-2009
Monique
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Onlangs terug van onze vakantie op deze camping. Ook onze zoon en een van zijn vrienden hebben ratten zien lopen, ook bij de ijsbar in het centrum! Opzich een leuke camping voor de jeugd, maar wil je als ouders ook nog een beetje van je nachtrust genieten, dan zul je toch echt oordopjes moeten aanschaffen. Wij stonden dicht bij het strand, waar een weggetje loopt met een sloot. Regelmatig kwam hier een ontzettende stank vanaf, een rioollucht! Echt vreselijk! Ook hadden we 'savonds vreselijk veel muggen! Helaas hadden we ook nog een veel te kleine plaats, wat echt geen 100 m2 was. Bij aankomst zijn we gelijk naar de receptie gegaan, maar er viel niets te regelen, de camping was 100 % volgeboekt en er was geen andere plaats voor ons! En dit terwijl wij diverse vrije plekken zagen. Men schijnt hier vandaag nog niet te weten wie er morgen op de plaats komt! Onze kinderen van 13 en 17 jaar hebben zich prima vermaakt! Voor ons zelf zou het best allemaal wat rustiger mogen!
Mening nr: 948
Datum: 08-08-2009
liz
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

mooie camping nadelen zijn dat de auto's tot 24 uur op de camping mogen rijden en dat er RATTEN op de camping lopen!
Mening nr: 936
Datum: 30-07-2009
reggie
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Op zich een redelijke camping, in het nieuwere gedeelte zijn de plekken ver van het sanitair. De camping is best geschikt voor jeugd -16 jaar, voor oudere jeugd is het minder. WiFi is een ramp, wel betalen maar bijna geen internet. Op zich een redelijke camping voor een iets te dure prijs. Wel erg veel Nederlanders.
Mening nr: 917
Datum: 29-06-2009
fam Maas
april - juni 2009
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 10|

Algemene beoordeling

In juni 2 weken op deze camping gestaan. Prima geholpen door al het personeel als dat nodig was. Het is een perfecte camping. Als er nog wat te verbeteren valt zijn dat volgens ons het bereik van de wifi en een douchegelegenheid aan het strand. Verder niets dan lof. We komen hier graag weer terug.
Mening nr: 913
Datum: 08-06-2009
Coen Verbaan

Algemene beoordeling

Zeer mooie camping met, zeker op het nieuwe gedeelte, grote plaatsen en uitstekend sanitair. Tot laat wel wat geluid maar voor ons niet als overlast ervaren. Kan geen mening geven over drugs en andere problemen maar het waar er veel tieners zijn zullen ook zeker veel klootzakken zijn op zoek zijn naar "klanten". Ga gerust op vakantie naar deze camping met het mooi strand en zwembaden maar denk minimaal eens per dag hoe uw was als tiener en let wel; ze beginnen vroeg deze tijd!!
Mening nr: 867
Datum: 22-12-2008
Mevr. Hasselt
Kwaliteit Sanitair: 9|

Algemene beoordeling

Ook wij hebben in 2008 deze camping bezocht en dit was de 4e keer, maar nu echter de laatste keer. Onze reservering werd nl niet in behandeling genomen. Wij zijn dus kennissen van die knul die in elkaar geslagen is dor een groep Hagenezen. Mensen dit is echt gebeurd. De receptie weet van de hele gang van zaken en er werd ons tijdens ons verblijf mede gedeeld dat deze groep Hagenezen geen plaats mee zouden krijgen volgend jaar. Maar uiteindelijk zijn wij nu de dupe. Een jongen met letsel voor zijn hele leven en ook zijn wij niet meer welom. Mensen pas op want er vallen weer slachtoffers. Voor ons geen L'amfora meer!!! Wij zullen er ook alles aan doen dat deze camping niet de titel camping van het jaar krijgt. Zo gaan wij niet met mensen om. Wij waren hier eind julie begin augustus.
Mening nr: 858
Datum: 22-11-2008
chantal

Algemene beoordeling

Onze eerste vakantie met het gezin naar Spanje. Lang gezocht en camping Amfora is er uit gekomen. We hebben 3 heerlijke weken op de camping vertoeft. Geweldig sanitair, super vriendelijk personeel (waar je ook kwam) en leuke omgeving. Van onderstaande gebeurtenissen niets meegekregen. Ik wil hier wel aan toevoegen dat wij in het begin van de zomervakantie aankwamen en toen wij weggingen het andere deel van Nederland vrij kreeg en aankwam. De sfeer veranderde hierdoor wel wat. Ik zelf denk dat dit meer zegt over de mentaliteit van de kampeerders en niet van de campingeigenaren. Problemen bij het zwembad hebben wij totaal niet gehad, grote groepen jeugd op en rondom het zwembad veroorzaakte geen overlast maar bracht gezelligheid. Mijn kinderen van 10 en 8 hebben met hun en van hun genoten. We hadden wel buren die regelmatig dronken waren maar deze vielen ons niet lastig. (Behalve zangkunsten!) Voor ons was dit een geweldige vakantie, mijn broer die na ons 2 weken is geweest vond het daar minder. (Smaak) Wij gaan aankomend jaar zeker terug. De restaurantjes in de buurt zijn zeker een aanrader. Het restaurant tegen over de camping vonden wij erg slecht. Voor de Nederlanders die erg gehecht zijn aan hun Nederlandse prodicten, deze kunnen in de supermarkt gewoon terecht voor hun stroopwafels, hagelslag etc.. De receptie buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.
Mening nr: 854
Datum: 20-11-2008
brit

Algemene beoordeling

Toch wel gek de laaste negatieve reacties .Ook wij waren hier juli augustus maar hebben van dit alles niets gemerkt. Heerlijke camping mooi strand mooi weer lekker eten . Onze dochter vond het er zelfs zo geweldig dat wij al weer geboekt hebben voor 2009.
Mening nr: 853
Datum: 19-11-2008
Trudy
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 10|

Algemene beoordeling

Hier 3 jaar geweest met veel plezier, maar na de afgelopen vakantie zien ze ons niet meer terug. Vechtpartijen, politie, asociaal publiek noe maar op. Je wilt genieten van je vakantie maar met zoveel narigheid heb je dat niet. Mensen zoeken een andere camping zeker met kinderen.
Mening nr: 850
Datum: 08-11-2008
Gabriella
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 9|

Algemene beoordeling

Het sanitair wordt goed onderhouden. Dit is jaren zeer goed te noemen. Helaas is er meer overlast van vechtpartijtjes, tienermeisjes die lastig gevallen worden bij het zwembad. Mijn dochters (13 & 15) durven daar niet meer zelfstandig te vertoeven. Ook veel overlast van de verkoop van drugs net buiten de poort. Afgelopen jaar erg veel politie op het terrein. Sorry maar na jaren daar gecampeerd te hebben kijk ik nu toch eens uit naar wat anders
Mening nr: 848
Datum: 08-11-2008
Jochem
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 10|

Algemene beoordeling

schone camping. Schone camping. Met onregelmatigheden kunnen ze slecht omgaan op deze camping. Afgelopen jaar zijn er 2 jongens door een groep Hagenezen in elkaar geslagen. Deze jongens hebben nog last van letsel. Na lang wikken en wegen toch besloten om deze camping weer te boeken omdat ons door de eigenaar beloofd was dat de daders van de camping geweerd zouden worden. 3 nomember vol goede moed geboekt maar wat blijkt de slachtoffers zijn niet meer welkom op deze camping en de daders mogen vrolijk weer terugkomen. Tevens is door deze groep een frans meisje verkracht maar ook dit alles wordt in de doofpot gestopt. Denk goed na voordat u met tieners naar deze camping gaat. Buiten de camping word grof in drugs gedeald. Wij zijn 3 jaar met volle tevredenheid op deze camping geweest maar zijn nu genoodzaakt iedereen deze camping ten zeerste af te raden
Mening nr: 818
Datum: 05-09-2008
Corryn
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 10|

Algemene beoordeling

Laatste 3 weken vd zomervakantie geweest (11-28 aug). Stonden vlakbij het sanitairgebouw Gaudi op het nieuwe gedeelte. Inderdaad weinig schaduw maar wel vaak een lekker windje. De heggen zijn niet hinderlijk, bieden privacy, toch contacten met buren en overige kampeerders. Lekker rustig ook 's nachts, geen geluidsoverlast na 12.00 uur en ook geen rondhangende jeugd. Sanitair is super en wordt continue schoongemaakt, alles erg fris. Tijdens ons verblijf zeker niet alleen maar Nederlanders, maar zeer gevarieerd Europees. Strand erg leuk (vliegeren!). Lekker gegeten bij Tropic Beach, bij de strandopgang van de camping. Genoeg uitstapjes te maken in de omgeving. Nog lang niet uitgekeken na 2,5 week: Figueres, Gerona, snorkelen bij Estartit (!), Cap Creus, mooie routes langs de kusten van de Costa Brava, l'Escala, varen in Empuriabrava.'s Avonds gezellig eten op het dorpsplein van St. Pere Pescador. Hebben weinig van animatie meegekregen (ook geen behoefte aan). Bij de receptie waren ze erg vriendelijk en bij de supermarkt alles te koop, met een goede slager voor vlees op de bbq. Internet via Wifi werkte alleen in en om de receptie, en niet zoals beloofd op de plaats. Na een aantal jaren Frankrijk en Italië voor het eerst gekampeerd in Spanje. Wat ons betreft is l'Amfora een aanrader!