Forum Onderwerp - via eurocamp naar el delfin verde? (Gesloten voor reacties)

bianca 21.10.2010 20:00
Heeft iemand al wel eens een stacaravan van Eurocamp gehuurd op El Delfin Verde?
Is dat bevallen?

Geplaatst door: Marit 22.10.2010 12:46
2 jaar geleden gedaan, fijne stacaravans en schoon. Het is ons toen prima bevallen!
Ook kun je op andere dagen aankomen ipv zaterdag. Wij zijn toen aangekomen op een maandag en vertrokken op een vrijdag.

Bianca 23.10.2010 19:25
Hallo Marit,

Dank voor je reactie. Ik begreep van Eurocamp dat hun stacaravans verdeeld over de camping staan. Waar stonden jullie en beviel dit?


Jacquelien 23.11.2010 14:19
Hoi Bianca,

Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar El Delfin Verde. Ik zie dat jij bij Eurocamp wil boeken. Dat wilde ik eerst ook totdat ik het prijsverschil zag met rechtstreeks via de camping boeken. Wij hebben nu huisje Atlantis (5 persoons, we zijn met z'n drietjes) met airco voor 2.170,-

De voordeligste variant ook met airco bij Eurocamp komt op 2.906,- (zowel met 2 als 3 slaapkamers). Daarbij zie je via de camping meteen op de plattegrond waar je huisje/caravan ligt. Wij zitten nu vlakbij het zwembad.

Misschien heb jij toch liever Eurocamp, maar ik dacht.....ik deel het ff mee. Toch meegenomen die ruim 700,-

Bianca 24.11.2010 19:43
Hoi Jacquelien,

Bedankt voor je reactie met tip!
Wij zijn eigenlijk alleen nog in Frankrijk naar campings op vakantie gegaan en boekten toen ook altijd rechtstreeks een caravan bij de camping zelf (van yelloh). Was altijd perfect, goede caravans en op de mooiste plaatsen. Ik had nu ook gekeken bij de camping zelf naar een accomodatie, maar op de huisjes na (en daar las ik slechte verhalen over) waren er geen caravans met 3 slaapkamers. Vandaar dat we bij eurocamp uitkwamen. En inderdaad dat kost wel veel meer maar we gaan gelukkig nog in het voorseizoen.

Bianca