Forum Onderwerp - Camping Vilanova park (Gesloten voor reacties)

Bas Groot 17.03.2011 22:38
Hoi,

Samen met mijn vrouw en 2 kinderen (9 en 14 jaar) willen we dit jaar voor het eerst naar een camping. Weinig kampeer ervaring, maar vooral voor de kinderen lijkt het me leuk om eens te proberen. Ik ben opzoek naar een camping in de buurt van Barcelona aangezien we ontzettend van de stad houden. Ik kwam zojuist de camping Vilanova Park tegen (www.camping-vilanova-park.nl)Ziet er geweldig uit! Is er iemand die er geweest is en me kan vertellen of dit mogelijk een goede keuze zal zijn?

Mvg

Bas

Geplaatst door: Anita 18.03.2011 07:34
Misschien moet je eens op Zoover.nl kijken. Daar staan reacties over deze camping. Op deze site staan ook wel reacties maar zijn wat ouder. Succes ermee.

HdR 18.03.2011 09:01
Bas,

Ik ben daar een paar keer geweest om o.a. Barcelona te bezoeken. Niet in de zomer maar in Oktober dus hoe de situatie daar in de zomer is weet ik niet. Het is een camping waar alle faciliteiten zijn. Het voordeel is dat de spanjaarden zelf een aparte plaats hebben, dus daar heb je geen last van. En met geen last bedoel ik de vaak luidruchtige manier tot 's-avonds laat van leven. Voor de camping stopt de bus naar het station. Vanaf het station is het circa 40 minuten naar het centrum van Barcelona. Je kan ook met de auto naar het station, er is parkeerruimte, alleen de manier waarop spanjaarden parkeren geeft je geen garantie dat je bij terugkomst je auto daar weer weg krijgt. Bij de receptie wordt zowel nederlands als engels gesproken. Bij sommigen zie ik wel commentaar dat de naast gelegen houtzagerij voor overlast zorgt, ik stond daar vlak bij maar heb daar geen last van gehad. In de plaats Villanova vind je alles wat je nodig hebt, kan je met de bus heen of met de auto, parkeerruimte is er wel. Zoals bij de meeste spaanse campings bij grote steden is de bewaking latent aanwezig, daar moet je wel even aan wennen, maar het is in je eigen belang. Kortom, het blijft altijd persoonlijk of je het ergens naar je zin hebt of niet, maar wij hebben daar een prima tijd gehad.

Groet,
Hans

Geplaatst door: Daan 20.03.2011 18:45
Wij zijn hier enkele jaren geleden 2 keer achter elkaar geweest. Toen was het 2e zwembad nog in aanbouw. Wij stonden ook bij de zagerij, maar deze houdt ook siesta. Vond het niet hinderlijk. Prettige camping, groot maar daar merk je weinig van. Goede voorzieningen, goed sanitair met heerlijke doches. Prima restaurant. Je moet wel tegen zout (brak) water kunnen: zowel het zwembad als doches zijn zout. Altijd super weer gehad!