Forum Onderwerp - camping la torre del sol: fiets mee? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: san 12.01.2012 11:28
Wij gaan deze zomer naar deze camping. Hoeveel plaatsen heeft deze camping nou eigenlijk? De touroperators geven allemaal andere aantallen en op de site van de camping zelf kan ik het niet vinden. Mijn vraag dus: is het verstandig om een fiets mee te nemen vanwege de afstanden op de camping? Wij huren van Selectcamp, weet iemand toevallig waar de luxe stacaravans staan op de camping? Alvast bedankt.

Geplaatst door: caravaner 18.01.2012 16:43
het is een hele grote lange camping, langs het strand. Als je ver van alles af staat en je moet bv lopend naar de winkel o.i.d. ben je heen en weer zomaar 3 kwartier onderweg. Op de fiets is dan natuurlijk altijd sneller, maar je moet wel onder de spoortunnel door en die is smal en steil. Waar de caravans van selectcamp staan weet ik niet. Prettige vakantie

Jan Westerhuis 18.01.2012 18:33
Wat betreft fietsen op de camping: ik sluit me bij "caravaner" aan. Enkele jaren geleden ook hier gestaan geen fietsen mee vanwege de vouwwagen. Stonden in het gedeelte tussen de weg en de spoorlijn Las Fuentes, winkels, restaurant, receptie, zwembad etc lopend prima te doen. De plaatsen tussen spoorlijn en strand: iets verder vanaf deze, maar inderdaad een steile en smalle tunnel en veel vakantiegangers te voet. In 2010 met caravan en fietsen bij de buurcamping, Els Prats geweest. Fietsen buiten de camping: absoluut geen aanrader levensgevaarlijk, 80km weg,geen fietspaden!!.

Geplaatst door: san 12.06.2012 09:10
Het is al een tijdje geleden dat ik deze vraag stelde. Onlangs heb ik gehoord dat er langs de zee een pad ligt waar je mag fietsen. Je zou dus vanaf de camping naar Salou kunnen fietsen. Weet iemand of dit klopt?

Geplaatst door: piet 12.06.2012 10:41
Je moet eerst volgens mij een kilometer of 5 over de drukke 80km weg,en dan ga je verder richting Salou met een mooi Fietspad langs de zee.

Geplaatst door: EvD 12.06.2012 14:34
Inderdaad, dat fietspad start in Cambrils en is ideaal. Maar eerst de gevaarlijke weg dus.