Forum Onderwerp - Leuke camping costa brava voor kleuters? (Gesloten voor reacties)

Nina 20.11.2009 10:50
Hoi in de zomervakantie 2010 willen we voor 3 weken met de caravan naar de Costa Brava. Ik zoek bij voorkeur een strandcamping met leuke grote zwembaden. (geen smorgens om 6 uur ligbedjes inpik mentaliteit ;-)).
Verder een leuk animatie team en natuurlijk leuke speeltuintjes. Schoon sanitair en ruime plekken.
Zelf ben ik op Las Dunas uitgekomen, maar lees dat het eigenlijk meer voor oudere kinderen is? Of is dit ook leuk te doen met jongeren kinderen? 4 en 5?
Hopelijk heeft iemand goede tips voor ons!

mieke 20.11.2009 11:26
Las Dunas is geschikt voor alle leeftijden. Het heeft wel een zwembad maar zeker geen grote. Misschien l'Amfora? Ook in St. Pere Pescador. Of la Ballena Alegre? Alle drie de campings zijn geschikt voor alle leeftijden.

ien 20.11.2009 16:35
Als ik jullie was zou ik kiezen voor Las Palmeras in San Pere Pescadore. Redelijk kleine camping, prima voorzieningen voor (kleine) kinderen. Schoon sanitair. 5 minuten lopen van het grote strand. Speeltuintjes voor de kinderen. En ook nog (knutsel)animatie. Een sportveld, een goed zwembad met kleuterbadje. Kortom een gemoedelijke camping, wij vonden het uitermate geschikt voor kinderen.
Veel plezier.

Anne 21.11.2009 12:43
Ik sluit me helemaal aan bij Jen. Las Palmeras is bij uitstek geschikt voor jonge kinderen, het is geen massacamping en de hoofdingang en het strandpoortje worden bewaakt. Je kinderen van 4 en 5 kunnen zelf de hele camping over, dat kan bij Las Dunas niet!
Mocht je naar Las Palmeras willen, wacht dan niet te lang met reserveren, hij zit snel vol! Succes met je keuze en veel plezier alvast!

Geplaatst door: Laura 21.11.2009 16:49
Wij zijn dit jaar naar Las Dunas geweest met 2 kinderen van 5 jaar oud en 8 jaar oud. Zij hebben zich uitstekend vermaakt en voor hen is de camping ook erg leuk.
De camping is wel aardig groot, maar totaal geen punt.
De camping is overigens ook geschikt voor de iets oudere kinderen, maar ook zeker voor de kleintjes.
Het is een camping voor jong en oud.

Nina 22.11.2009 22:03
Dank jullie wel, ik heb een beetje gekeken en ik moet zeggen dat Las Palmeras me zo toch wel het meeste aantrekt. Is het strand ook laag aflopend?

ien 23.11.2009 14:30
Het is hetzelfde strand als Las Dunas. De campings liggen een paar kilometer uit elkaar.
Goede keuze. Wacht alleen niet te lang met boeken als je in het hoogseizoen gaat. Veel plezier.

Geplaatst door: Nina 25.11.2009 21:44
Helaas, vorige week even geprobeerd te boeken en helemaal vol al :(
Misschien dan toch Las Dunas, de strandplaatsen zijn daar ook al vol, maar de andere comfort nog niet, bedankt iedereen

ien 26.11.2009 14:00
Heb je via de website geboekt of gebeld (kan in het nederlands). Vaak is er nog wel plaats. We zijn al 2 jaar op de bonnefooi in het hoogseizoen gegaan en hebben altijd plaats gehad.
Proberen zou ik zeggen.

Geplaatst door: san 08.12.2009 21:50
hallo nina
wat ga je toch zoeken op zo'n mega camping wij gaan naar playa brava voor 3 weken veel kids in de leeftijs vn 3 tot 12 jaar er zijn ook wel pubers maar minder dan op die grote campings. een gezellige camping zeer schoon en de kinderen hebben een overzichtelijke camping.mooi zwembad en van alles wat te doen .ik zoek het niet met mijn kids van 6 en 8 op die grote campings.
succes met zoeken gr san