Forum Onderwerp - gezocht "kleine" camping geschikt voor jonge kinderen (Gesloten voor reacties)

Anita 30.12.2009 12:37
Na jaren een tent gehuurd te hebben in Frankrjk en Italie, hebben wij nu zelf een tent aangeschaft. En dit jaar willen wij Spanje eens proberen. Wij hebben drie kinderen in de leeftijd van 3,6 en 7 jaar. Wij zoeken een camping:
1. Niet al te groot.
2. Aan het strand.
3. Met zwembad, liefst met glijbaan.
4. Vanaf Utrecht tot 1450 kilometer.
5. Liefst rond 23 uur rustig.

Hopelijk hebben jullie goede tips voor ons en alvast bedankt!

Geplaatst door: ® wil 30.12.2009 21:15
Een caravan van jou wensen zijn er zat, alleen een glijbaan in het zwembad zal moeilijker worden.
===nu krijg ik een partij commentaar van mensen die wel glijbanen hebben=== maar over het algemeen zijn er weinig campings met een glijbaan in het zwembad.
Wij gaan nu al enige jaren naar Blanes toe, camping Bella-Terra is een camping die best wel groot is, maar omdat de camping uit wee delen bestaat zijn het inprincipe 2 kleinere campings, aan het strand, en 's avonds na 23.00 uur is het rustig op deze camping, en de omgeving is dan ook altijd rustig.
Kinderen van jullie leeftijd zijn er voldoende, en de afstand vanaf Utrecht is ongeveer 1450 km ( wonen zelf in de buurt van Utrecht ).

In de jaren dat wij er nu staan is de camping ieder jaar beter en verzorgder geworden hebben nog nooit overlast meegemaakt en dat maakt je niet op iedere camping mee want dikwijls hebben wij op andere campings gehoord dat er ruzie was, en dat er gasten verwijderd werden.

Kijk ook eens op de laatste 50 meningen hiernaast op de site kun je ook meningen over Bella-Terra lezen en deze zijn (bijna)allemaal positief. ( nu maar hopen dat n.a.v. mijn bericht niemand express hier negatief gaat schrijven want dat gebeurd nog weleens )

Deze camping is zeker een aanrader.

Geplaatst door: ® wil 30.12.2009 21:17
Sorry begon met foutje ik schreef een caravan, maar bedoel een camping.

sandra 30.12.2009 23:40
Hallo Anita.
ik denk dat camping playa brava in pals iets voor jullie is .onze kinderen zijn nu 6en 9 en gaan dit jaar voor de 10 de keer naar deze camping. onze redenen zijn:camping zit aan het strand , is niet al te groot en gemoedelijk,er is geen glijbaan maar die zijn er weinig in spanje .Maar er zijn voldoende activiteiten in het bad 1 maal per week zijn er grote opblaas materialen in het bad zie de site.Playa Brava is voor ons 1365 km rijden vanuit tilburg.Het is om 23.00 rustig en daar word ook op toegezien.
Er is 3 maal in de week disco die duurt tot 24.00 uur wij staan altijd op veld N en horen daar niks van. Fijn als de kids een keer niet mogen gaan dan kunnen ze optijd naar bed.
De disco begint met de mini disco en vanaf 22.30 komen er de 13,14,15 jarige er bij .Wij blijven terug gaan omdat het sanitair heel schoon is en dat de kids de camping zelf kunnen behappen dus niet te groot .Maar ook heel belangrijk veel kinderen in hun leeftijd en er heerst een gemoedelijke sfeer. Wij hebben nog geen vervelende dingen meegemaakt.
veel succes met zoeken heb je vragen dan mail maar.gr sandra

Geplaatst door: gerard 30.12.2009 23:44
een prima keuze sandra.wij gaan ook met onze kinderen 2,5 /4,en 6 jaar. kijk dus eens op www.playabrava.com

Opgelette bezoeker 30.12.2009 23:56
Gerard en Sandra, één en dezelfde persoon.
Zelfde opbouw van de zinnen.
En zelfde IP-adres is best schattig vind je ook niet.

Anita 31.12.2009 15:14
Dank jullie wel!
'k Heb al op de website gekeken, maar ik kan er niet op komen, misschien omdat ze vakantie hebben?

Geplaatst door: Judith 31.12.2009 15:21
Wij zoeken eigenlijk hetzelfde als Anita.
Wij hebben 2 jaar in Italie gekampeerd en dat is ons 2 jaar niet bevallen. Daarvoor hebben wij al aantal keren in Frankrijk gekampeerd wat wel erg goed bevallen is, maar willen toch keer Spanje proberen.
Wij zijn met 2 kinderen van 4 en 6 jaar oud en zoeken ook een niet zo grote camping met zwembad en direct aan zee. Wij gaan ook met onze eigen tent.

Geplaatst door: sandra 03.01.2010 11:39
bedankt oplettende bezoeker gerard is een kennis van ons en was toen bij ons en heeft op onze computer zijn reactie geplaatst was goed bedoeld .
sorry en jammer dat je dit niet kan waarderen. hier is het forum niet voor.maar kijk eens op www.playabrava.com veel pleziermet lezen en kijken.
eentrouwe forum bezoeker gr sandra

as 04.01.2010 17:10
ik heb niet echt een tip voor je, maar ik ben van de zomer op Playa Brava gaan kijken en vond het zeker geen 'kleine' camping (500 plaatsen). Daarbij vond ik het op playa brava vreselijk stoffig en dor, de begroeiing die op de site mooi groen is, is in het hoogseizoen kompleet uitgedroogd.

John Peters van Ton 05.01.2010 21:46
Camping Neus in l'Escale (www.campingneus.com). Vorig jaar hier voor het eerst geweest en dit is zo goed bevallen dat we vanavond wederom geboekt hebben. Het is een kleine rustige gezellige faniliecamping. Het heeft geen glijbaan maar wel een zwembad en is gelegen 850 meter van het strand. Leuke baai en niet overvol. Wij pakten gewoon de auto en er is altijd een parkeerplek (gratis).
Absoluut een aanrader.