Forum Onderwerp - gezocht-stadsplan girona (Gesloten voor reacties)

marie 04.02.2010 12:29
Ik zoek een uitgebreid stadsplan van Girona. Op internet kan je natuurlijk alles vinden, maar een papieren versie is toch een handige zaak. Tenslotte kan je niet echt uitgaan van een navigatiesysteem omdat dat toch geen degelijke houvast biedt. Ook in de auto heb je geen internet om maar dadelijk alles op te zoeken. In de meeste gidsen vind je een klein toeristisch plannetje, maar dat is niet uitgebreid genoeg. Ook bij allerlei boekhandels vind ik niet de juiste documenten.

Geplaatst door: ® wil 04.02.2010 14:23
Als wij iets willen hebben, bijvoorbeeld een plattegrond van een buitenlandse stad.
Gaan wij naar een grote ANWB winkel toe.
Moesten bijvoorbeeld een paar jaar geleden een specifieke kaart van lonen hebben voor een bepaalde wijk, niemand kon ons deze leveren, gingen naar de ANWB Winkel toe in Amersfoort en deze had kaarten van ieder gedeelte van londen apart, inclusief alle informatie over deze wijk.
Toeval treft dat we in 2007 ook een plan van Girona wilde hebben omdat we tijdens de vakantie daar het e.e.a. wilde bezoeken.
Ze hadden geen specifieke kaart van Girona alleen, maar wel een kaart van de Costa Brava en op de achterzijde en de voorzijde stonden alle grote plaatsen zoals Figures, Girona Lorret d'Mar en Barcelona apart als plan vermeld.
Deze kaart hebben wij destijds bij de ANWB Winkel in Utrecht (Hoog Catharijne) gehaald.

Hier kan je ook diverse gratis kaarten krijgen van diverse landen.
Ga zelf anders even kijken altijd handig om in huis te hebben.

Geplaatst door: bibi 04.02.2010 15:00

Geplaatst door: willem 05.02.2010 20:26
waarom koop je het stadsplan niet in spanje, daar kan je maar uitzoeken, welke schaal, welk gedeelte!
doe ik ook altijd.

ford131 06.02.2010 11:29

Geplaatst door: sammie 06.02.2010 17:08
In Girona zelf zit ook een soort VVV-kantoor, daar kun je zo een plattegrond van de stad ophalen.

marie 07.02.2010 10:20
Dank allemaal voor de tips. We zullen inderdaad ginder een plan kopen. We gaan daar ook langer dan een week naar toe en wilden de omgeving en de grotere periferie leren kennen.