Forum Onderwerp - Aquarius, La Gaviota of Las Palmeras (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ® Sasja 17.07.2010 07:52
Hoi allemaal,

Zoals ik eerder schreef zoek ik een rustige camping met ruime plaatsen met schaduw, vlak aan zee en liefst niet te groot. Leuk voor kinderen van 6 en 8, animatie liever niet of kleinschalig. Na lang zoeken op dit forum heb ik deze campings gevonden. Maar welke voldoet nu het meest???????? En welke plaatsen zijn dan aan te raden.

groetjes en bedankt.
Saska

wiliggo.nl 17.07.2010 15:57
Zoals je al uit je vorige oproep heb kunnen merken zijn er weing/geen reactie's omdat dit soort camings niet aantrekelijk is voor de gemideelde Nederlandse gasten, dus of gewoon vertekken en dan gaan kijken wat jullie er zelf van vinden, namelijk je kan altijd eerst de campings bekijken.
Of (maar schijnbaar willen jullie dit niet) de populaire campings zoeken, en ik weet uit ervaring dat ook op deze campings de animatie ook niet altijd groot zijn.

ien 17.07.2010 21:41
Als ik jou was zou ik kiezen voor Las Palmeras. Kindvriendelijk, zeer kleinschalige kinderanimatie. Eigenlijk knutselen en 1x per week kinderdisco.
Leuk zwembad. Camping is overzichtelijk voor de kids. 5 minuten lopen naar het strand.
Veel plezier

John 18.07.2010 11:27
Hoi Sasja,

Wij zijn vorig jaar op Las Palmeras geweest.
Fijne redelijk kleine camping op loopafstand van de zee.
Plaatsen zijn allemaal van redelijk groot formaat, sommige zelfs zeer groot.
Annimatie is beperkt voor de kinderen en vere van opdringend.
Enige uitzonderig is dat er eenmaal in de week een disco was die werkelijk loeihard stond.
Wij vonden dit geen probleem voor een dag en hebben dan ook een fantastische vakantie gehad.
Over de twee andere campings kan ik geen ordeel vellen. Ik weet alleen dat La Gaviota aan de overkant van Las Palmeras ligt en direct aan het strand.

san 18.07.2010 14:05
Ik ben 2 jaar geleden naar camping Gaviota geweest en deze staat nog altijd de nummer 1 voor gans het gezin!
Het is een super camping, super vriendelijk personeel, heel eg netjes, super lekker restaurant!
Veel mensen gaan er elk jaar terug, sommigen reeds hele lange jaren.. dat zegt toch genoeg!
Ik heb camping Aquarius en Las Palmeras bezocht, ik vond dat we de beste keuze hadden gemaakt!
De kids vragen nog elk jaar om naar daar terug te keren, dat zegt toch genoeg!!

sam 19.07.2010 10:56
wij zijn al jaren op la gaviota geweest en vinden het een top camping!
wij gaan meestal in het voorseizoen dus over animatie kan ik niet veel vertellen wel dat er een persoon is die nederlands spreekt op de receptie.
het sanitair word er heel de dag door schoon gemaakt het personeel is erg vriendelijk en de plaatjes zijn ook goed.
de camping ligt direct aan het strand en het zwembad is voor kinderen ook erg leuk er is alleen geen glijbaan of zo.er is wel een soort speelruimte met een voelbalspel e.d.
en als de camping je niet bevalt zijn er nog voldoende campings in de omgeving die ook leuk zijn.las palmeras ligt wat verder van het strand en de weg er naar toe lopen is best wel druk.
groetjes sam.

Geplaatst door: ® daphne 27.07.2010 10:41
Mijn keuze is dan zeker Las Palmeras. Wij zijn hier in 2006 geweest zonder te reserveren. Dat betekende wel dat we in twee weken 1 keer moesten verhuizen. Maar dat was voor ons geen probleem.