Forum Onderwerp - mas st joseph of iets anders met kind van anderhalf (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: h.h. 28.01.2006 22:53
Wij zijn van plan deze zomer samen met onze drie kinderen naar deze camping te gaan. Alleen wil ik nog graag weten of het kinderbad geschikt is voor mijn dochtertje van anderhalf. En omdat zij natuurlijk nog in een buggy zit wil ik ook graag weten of de nabij gelegen dorpen op loopafstand zijn. Weet iemand misschien nog een andere camping die voor ons geschikt is. Dus graag een camping aan de costa
brava met kinderbad en op loopafstand van een gezellig plaatsje en goed sanitair en voor de oudste van 6 en 4 wat speelruimte.

Geplaatst door: monique 30.01.2006 11:52
mas st joseph is een supercamping voor gezinnen met kleine kinderen. alleen santa cristina is op loopafstand en daar is niet veel (geen strand ,winkels) playa dáro of st felieu moet je echt met de auto naartoe. er is op de camping een winkel met een uitgebreid assortiment. Deze camping is wel aan te raden ook vooral vanwege het sanitair ( ruime douchecabines met een wc en een wasbak , dus vollop ruimte om met je kindjes te douchen)en ze worden de hele dag door schoongemaakt.