Forum Onderwerp - Route naar Roses (Gesloten voor reacties)

vakantieganger spanje 07.08.2010 00:16
Beste mensen,

Wij vertrekken volgende week naar het hopelijk zonnige Roses =D!

Maar hebben jullie misschien wat meer informatie over de route? We vertrekken uit de provincie Zeeland en houden altijd 1 overnachting op een grote aire! Met een familie lid die ook met de auto rijden!

Onze route is als volgt;

Eerst richting Lille volgen
Daarna naar Parijs richting peripherique en dan zouden we bij porte de Italie er af gaan om een stuk Autoroute de Soleil te volgen maar die is afgesloten of is die weg volgende week weer open?
Dan als volgt tot Moulins de A77 volgen en dan oversteken naar de A75 naar Clermont Ferrand en daarna Milau en daarna gaan we ongeveer stoppen en is het rond 11 uur s'avonds! Dan vertrekken we ongeveer rond 5/6 uur s'ochtends weer en rijden we via Beziers, Narbonne en Perpignan direct door naar Roses wel met stopjes(Rook stoppies voor mijne mama :P + Eetpauze voor me pappie :P)

Enige klote weg is; De weg van Lodevé wat een haarspeld bochten zitten daar!!

Iemand nog tips over de routes;

Wanneer hier reactie op komt kan ik ook ongeveer wel de stopjes die we doen erbij zetten!

Groetjes
Een vakantieganger die er zin in heeft haha

Rik 17.08.2010 20:25
Beste spaanse vakantieganger,

Wij zijn in Juni naar Castello D'empùries geweest, juist voor Roses.

Ik heb twee verschillende routes gereden:
Doorgegaan via Lille- Parijs: eens de tunnels van landingsbanen gepasseerd volg je de A3 richting Bordeaux, verder volg je de A86 -A10 steeds richting Bordeaux (staat goed uitgetekend), eens over Parijs volg je gewoon de A10 richting Orleans waar de A10 overgaat in de A71, die volg je tot Clermond- Ferrand en daar gaat de A71 over in de A75.
voor de rest hebben wij dezelfde route gereden die jij wilt volgen.

voor de terugweg zijn we via Montpellier- Nimes-
Lyon-Dijon-Reims- Lille, deze weg is wel een stuk langer en duurder in peage.

Prettige Reis!!