Forum Onderwerp - een goed kope manier om te overwinteren (Gesloten voor reacties)

narda emanueln 27.09.2010 14:05
beste mensen
we zijn al 2x naar spanje geweest om te overwinter en dat is goed bevallen,maar het werd voor ons iets te duur,nu zijn we op zoek wat toch betaalbaar is,of een camping of iets anders.
of wat ook kan bij iemand die een grote tuin heeft in spanje ,dat we daar mogen staan en dan op het huis passen.
wie o wie heeft een advies
narda

Geplaatst door: ivo 30.09.2010 16:58
Goed zoeken, dan vind je veel campings waar je voor minder dan 10 euro per nacht kunt blijven als je maar lang blijft, dus niet voor een paar weken, maar meestal minimaal drie maanden. Maar misschien vind je dat nog teveel?
Ik wil wel eens voor je kijken, wij gaan elk jaar een aantal weken in de winter, en daar staan erg veel overwinteraars.

narda 16.10.2010 17:01
hallo Ivo
bedankt voor je reacatie,dat was een goede tip,maar wij hebben die overwinterings camping niet kunnen vinden voor 10 euris,
zou u dit kunnen door mailen welke dit zijn,dan kunnen wij ons misschien weer verheugen in een overwinterings camping.
het is een virus die maar blijft zitten in je lichaam,zo is het ons bevallen
bedankt alvast voor je moeite
narda

ivo 16.10.2010 17:10
Heb wel een paar voorbeelden gevonden,beiden vrij luxe, maar toch wel iets duurder, de ene 10,50 per nacht bij lang verblijf, de ander 280 per maand maar zonder electra.
Ik wil je evt wel persoonlijk mailen als je dat wilt.

De door mij gevonden campings zijn de camping in nerja en los escullos, de laatste 10,50 per nacht de eerste zonder electra 280 per maand, en 85 per maand voor de stroom. Maar dit zijn zomaar de eerste campings die ik opzoek, er zijn er echt veel meer. Kun je spaans lezen?


HdR 17.10.2010 09:41
Narda,

Kijk eens bij de camping in Santa Pola. Heb daar zelf enige weken gestaan in November/December en voor zover ik me kan herinneren is het tarief bij langer verblijf daar ongeveer E8,-- per nacht excl. electriciteit.

Groet,
Hans