Forum Onderwerp - 60-plussers (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Tiny 08.10.2010 14:04
Hallo,
Mijn man en ik zijn 67 en 68 jaar oud en kamperen graag gewoon in het hoogseizoen, dit i.v.m. de gezelligheid en het zekere weer.
Normaal gesproken gaan wij gewoon 3 weken naar Zuid-Frankrijk. Eerst bijna twee weken bij onze dochter op de camping en dan nog een weekje voor ons zelf op een leuke (rustige) camping. Nu willen we 4 weken gaan en ook 4 weken met z'n tweeen. We willen 2 weken naar Zuid-Frankrijk en een keer naar Spanje, ook 2 weken.
Voor Zuid-Frankrijk hebben wij al wat leuke campings gevonden waar niet alleenmaar gezinnen komen, maar ook stelletjes/echtparen en waar het 's avonds toch gezellig is met iets vermaak.
Nu zoeken wij dus ook een camping in Spanje, wij hopen dat jullie ons kunnen helpen. We zoeken een camping met niet alleenmaar gezinnen, dus ook echtparen van onze leeftijd, het maakt niet uit hoe groot de camping is en we willen dat er wel wat te doen is, bijvoorbeeld een show 's avonds en overdag een Jeux de Boule toerooitje. 's Nachts moet het rustig zijn. Dichtbij een plaatsje is leuk, maar niet noodzakelijk en graag niet met alleenmaar Spanjaarden op de camping, graag met Nederlanders (hoeft natuurlijk niet een hollandse enclave te zijn).
Ik wacht op tips, bedankt!

lia 10.06.2012 18:18
Zoekend op google lees ik uw bericht. Wij zoeken hetzelfde: bv in nederland, frankrijk, bovenal in Spanje. Mijn vraag is of u hier reacties op gehad heeft. Wellicht heeft u tips voor ons waar we sowieso rustige campings kunnen vinden,voor onze doelgroep. mvg