Forum Onderwerp - camping in de spaanse pyreneeën (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: lili@n 31.01.2006 11:49
De volgende camping kwam ik tijdens het "surfen" tegen, ik dacht wellicht iets voor camping-spanje, speciaal voor de liefhebber van de natuur:
http://locloso.com/index.php

Geplaatst door: greet 01.02.2006 15:46
Ben eens naar de site gaan kijken, mooi , maar nogal prijzig ! 25€ voor één nacht met de tent , is toch duur. Wijzelf hebben vorig jaar en huisje gehuurd voor 300€ per week met het nodige comfort www.casamata.info
Natuurlijk heeft kamperen z'n charme's, maar als je dan de prijzen begint te vergelijken.......

berny 01.03.2006 10:14
Dat ziet er inderdaad heel indrukwekkend uit, Lili@n! Ik heb het even op me in laten werken allemaal; voor rustzoekers en natuurliefhebbers (die wel tevens 'keurige mensen' moeten zijn, want daardoor blijven de wc's er daar zo schoon uitzien (volgens de eigenaars!). Zelf zoeken wij wel altijd zo veel mogelijk campings waarvan de eigenaars autochtonen zijn; dat mini-cultuurshockje wil ik me toch niet af laten nemen, we nu eenmaal op reis in een vreemd land; daar hoort voor ons dus ook de confrontatie met voor ons 'vreemde' details bij! Heel wat mensen gaan naar dan wel naar een ander land, maar vinden het niet zo nodig daar in aanraking te komen met de autochtone bevolking; ze vinden het eigenlijk wel zo makkelijk, zich 'op zijn Nederlands' te laten pamperen, in een vaak Nederlandse vakantiekolonie. Om met Jiskefet te spreken: ze bestellen een pizza met kippehartjes, maar dan zonder de kippehartjes.