Forum Onderwerp - Camping La Balena allegre 2 in Sant Pere Pescador (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Anja 01.11.2010 11:18
Hallo,
Wij willen volgend jaar naar deze camping na jaren gekampeerd te hebben in Zuid-Frankrijk.
Nu nemen wij eigenlijk altijd ons hondje mee, maar klopt het dat je bij deze camping dan op een apart veld komt te staan? Wij willen dat namelijk liever niet, omdat ikzelf min of meer bang ben voor (grote) honden en we nog redelijk kleine kinderen hebben.
Mogen wij met ons hondje ook op een normale plaats staan op deze camping? En heeft iemand toevallig al een keer op zo'n 'hondenveld' gestaan en hoe is dat bevallen? Of de hond maar thuis laten.
Ik hoor het graag.

mieke 01.11.2010 18:02
Wij zijn dit jaar voor de 3e keer op la ballena geweest. Vrienden van ons stonden op het hondenveld. Dit is inderdaad een apart gedeelte, helemaal achteraan op de camping. Daar mag je ook met je hond op het strand. Op andere plekken mogen geen honden.

Geplaatst door: ® wil 01.11.2010 23:00
Nu wil ik geen discusie opgang brengen over wel of geen hond meenemen hierover is al zo vaak een discusie geweest.
Maar als ik op een camping zou moeten staan op een veld achteraf en ook zelg min of meer bang ben voor honden dan zou ik persoonlijk de hond onderbrengen bij andere mensen bijvoorbeeld een pension, familie of bij particuliere opvang, dit laatste is meestal stukken goedkoper dan een pension weten wij al jaren uit ervaring.

Geplaatst door: Anja 02.11.2010 19:36
Ja ik denk dat wij dat ook doen, maar ik vroeg mij gewoon af hoe het is op dat hondenveld? Of het echt 'stikt' van de honden of dat het allemaal wel erg meevalt?
Ik denk dat we hem anders gewoon thuis laten...ook wel fijn om even een keer geen hond bij ons te hebben.

frans 04.11.2010 23:38
Beste Wil, je wil niet dat er een discussie komt over honden, reageer dan niet.
Ps. laat jij ook je kindren thuis .

sorry hoor maar ik kon het niet laten.

Geplaatst door: Ans 05.11.2010 19:47
Sorry maar geloof dat hier iedereen zijn mening mag geven.
Daarbij is het ook nog eens postief wat wil schrijf, en ik vind dat ze geen discusie uitlokt.Maar op een normale nette manier haar advies aan de gene geeft die de vraag steld.
Als ik zoals mevrouw schrijf bang is voor grote honden en omdat ze zelf hun hond mee wil nemen en daardoor misschien op een veld terecht kom waar grote honden lopen/zijn. Dan zal ik ook mijn hondje thuis laten dan hebben we beide vakantie.
Ik weet niks over plaatsen met honden sorry daar kan ik geen tips in geven.

Geplaatst door: ® Wil 05.11.2010 20:31
Frans...

Ik wil geen discusie over wel of niet de hond meenemen, want dan ging ik wel in details over denk aan het welzijn van de hond, denk aan de medekampeerders etc etc.
Hier is al zo vaak een discusie over geweest, en heb je natuurliojk voor en tegenstanders.

Wij hebben altijd al honden gehad, en wij gaan 's zomers niet met de honden op vakantie omwille van ons zelf en ook voor de honden,maar dat was niet mijn antwoord en/of mening over dit onderwerp.

Ik gad alleen aan dat als ze zelf al aangeeft enigszins bang te zijn voor (grote)honden en al aangeeft dat ze niet graag op een veld achteraf wil staan dan zal mijn advies zijn om de hond elders onder te brengen.

Het slaat nergens op dat je de septische vraag stelt of wij onze kinderen ook thuis laten, dit antwoord van jou geeft juist een uitlokking tot discusie vind ik en naar mijn inziens ook van andere.

Maar nogmaals het is mijn advies maar Anja moet zelf weten wat ze gaat doen, ik zal de laatste zijn die haar zou verbieden om de hond mee te nemen.