Forum Onderwerp - camping solmar spanje (Gesloten voor reacties)

gerda 31.01.2006 21:43
Wij gaan dit jaar met 2 kinderen [16 en 12 jr.] naar camping solmar te blanes.Kan iemand nog iets vertellen over deze camping? En moet je voor alles het dorp in, of is er ook wat te doen op de camping voor de oudere kinderen? Alvast bedankt.

Koen 02.02.2006 19:53
Op de camping is zeker en vast wat te doen. Ze hebben een programma. Soms vertoonden ze zelfs een Nederlands ondertittelde film, af en toe was er wat in het zwembad, ... Je vraagt ook of je voor alles het dorp in moet. Blanes is een stad hoor. Je zet één voet buiten de camping en je bent in een winkelstraat. Enkele straten verder ben je aan de zee. Als je wat het binnenland inwandelt, dan kom je uit tussen de Spaanse bewonders die 's ochtends gewoon op de bus stonden te wachten om naar hun werk te gaan. Het is dus niet alleen een toeristische stad. Toen we er waren was er aan de andere kant van de stad een kermis. In Blanes zelf is natuurlijk veel meer te doen dan op de camping, maar nogmaals ver hoef je niet te gaan.

johanBE 08.02.2006 11:01
Hallo Koen,
Ik las je reactie over deze camping en uit nieuwschierigheid ging ik eens kijken op hun site.
Een camping gelegen vlakbij een stad/dorp zoeken wij al langer en buiten Argeles in Frankrijk zelden één gevonden.
Kan je me zeggen hoeveel plaatsen de camping ongeveer heeft?
Zijn de bungalows of caravans verzorgd?
Misschien heb je ook foto's die je wil mailen?
Alvast bedankt!!
JohanBE

Ellen 08.02.2006 17:44
En toch heeft Blanes er nog meer,oa La Masia,waar ik in 2005 een en ander over gevraagd heb.In Franrijk weet ik er nog 1,nl Prairies de la mer in Port Grimaud.

Yvonne 04.03.2006 22:27
Camping Solmar is echt een fijne en mooie camping.
Kom er al 20 jaar en heb het er nog ieder jaar fijn en gezellig.
Op de camping zelf ligt een super mooi zwembad in de kantine worden hollandse avonden gehouden.
En ook de toilet gebouwen worden goed bijgehouden wat ik super belangrijk vind.
Als je de camping afloopt sta je gelijk voor de supemarkt en binnen 5 minuten ben je op het strand.
Ook staat er ieder jaar voor de camping een kinder kermis.
En als ik zo van verschillende mensen hoor van op die camping mag dit niet op die camping mag dat niet, hebben wij op solmar nog nooit last van gehad,ok om 12 uur nog harde muziek draaien mag niet maar dat vind ik ook wel normaal maar als je met een groepje bij elkaar zit een beetje te kleppen en te lachen word daar niks van gezegd en lachen de bewakers gewoon mee.
Ik heb het er na 20 jaar nog altijd goed na mijn zin