Forum Onderwerp - Tips ??? (Gesloten voor reacties)

Martina 03.01.2011 15:51
Mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd en willen met ons in het hoogseizoen een weekje op vakantie. Mijn ouders gaan normaliter naar een hotel met halfpension niet al te ver van een centrum met winkeltjes en terrasjes. Wij gaan altijd naar een camping waar we een mobilhome huren. Nu zoeken we dus iets wat we allemaal leuk vinden. We zoeken een accomedatie (geen hotel) voor 5 personen (vier volwassenen en een kind van 10 jaar) waar we halfpension kunnen boeken, niet al te ver van een centrum maar waar onze dochter van 10 jaar ook alle ruimte heeft om leeftijdgenootjes te ontmoeten en mee te spelen. Wie heeft er tips voor ons ? Onze dochter wil het liefst naar een camping maar ik heb geen idee of er campings in Spanje zijn waar je halfpension zou kunnen boeken (in Frankrijk zijn ze er wel) ? Maar een vakantiepark is ook prima. Wij kunnen eventueel met de auto maar mijn ouders moeten met het vliegtuig, dus er zou ook een vliegveld in de buurt moeten zijn.

Geplaatst door: ® Marina 05.01.2011 19:50
Tja, in Spanje weet ik zo gauw niet zoiets. In Frankrijk zit tegenwoordig Centerparcs, misschien is dat iets?