Forum Onderwerp - boeken (Gesloten voor reacties)

wagemakers 03.01.2011 16:12
hallo allemaal wie kan me helpen ik wil op camping bella terra boeken maar ik kan wel een aankomst datum boeken op de plek die ik wil maar kan geen vertrekdatum aangeven en dat moet wil ik een reservering kunnem maken de camping is via de telefoon en de mail niet te bereiken wat kan ik nu doen wie kan me helpen gr wagemakers

Geplaatst door: ® Wil 03.01.2011 19:48
Hoi heb waarschijnlijk te maken dat schijnbaar de zeezijde al volgeboekt is.
Wij hebben rond de 10e november geboekt, en toen hoorde wij van kenissen wiens schoonvader op de zeekant stond dat hij nog net één van de laatste plekken aan de zee heeft kunnen boeken en dat hij vol zit ?????

Verder zijn ze pas vanaf maart aanwezig. Januari/februari/Maart is de receptie dicht.

wagemakers 03.01.2011 21:27
hallo wil hoe kan het dan dat ik wel een aankomstdatum kan boeken en geen vertrekdatum want het hele jaar is de camping ook in nov dec en mei om maar wat te noemen gr wagemakers

Geplaatst door: ® Wil 04.01.2011 13:21
Ik weet ook niet waarom je wel een aankomstdatum kan invullen en geen vertrek.
Wat ik wel weet is dat op de datum wanneer de eerste boekingen voor 2011 mogelijk waren, dit ook niet mogelijk was, alleen een paar dagen later.
En voor zover ik weet is de receptie altijd de eerste 3 maanden v/h jaar gesloten.
E-mail bevestiging van boekingen worden wel bevestigd, althans dat weet ik van 2009.
Wij zouden dat jaar door omstandigheden niet gaan, echter toen ik eind december de situatie per e-mail uitlegde ( camping was toen zwembadzijde vol volgens eerste berichtgeving ) kreeg ik toch een betalingsbevestging in Januari. Volgens mijn achterbuurman die hier al een aantal jaren langer heen gaan dan ons krijg je alleen vanaf half november tot eind december bericht, en daarna pas vanaf de laatste week maart weer tot eind september.
Lieg hij, dan lieg ik nu net zo hard tegen jou.
Zijn schoonvader staat nog langer dan hem op deze camping aan de zeezijde, en die had tegen hem verteld dat hij nog net één van de laatste plekken aan de zeezijde had, en dat het vol zit voor de periode dat hij gaat.

wagemakers 04.01.2011 14:12
bedankt wil voor je reactie heb je misschien ook een emailadres voor me van de camping kan ik ook niet vinden bedankt alvast gr wagemakers

Geplaatst door: ® wil 04.01.2011 20:26
Càmping Bella Terra [info@campingbellaterra.com]

Hoop dat je hier wat aan heb.

vrg Wil