Forum Onderwerp - camping las Palmeras (Gesloten voor reacties)

Ellen Stevers 01.02.2006 09:25
Wij, gezin met 3 sportieve jongens 10/14/16 jaar vinden camping las Palmeras in San Pere Pescador er erg leuk it zien.
Het lijkt vanwege de commentaren geen camping voor jongelui.
De jongens zijn niet op zoek naar een disco maar gewoon gezelligheid met een groepje jongelui.
Komer er wel jongens/meisjes in hun leeftijd op deze camping ?
Ik hoor graag !

b.v.d.
Ellen

Ellen Dokter 01.02.2006 16:43
Wij zijn er in voorjaar 2005 geweest.Denk als je kinderen niet van de camping afwillen om in plaatsen disco,s te bezoeken,maar gewoon discoavondje,gezelligheid bij de bar aan rand van zwembad willen en lekker hangen achterin bij de sportaccomodaties waar overdekt barretje bij is met tafelvoetbal ect het er best toppie voor ze is.In het hoogseizoen wordt er best veel voor elk wat wils georganiseerd en denk dat er al met al best veel leeftijdgenootjes zijn.Wij zelf hebben jongere kinderen en voor seizoen gewend maar zou er zeker zoals het er nu voor staat en afgaande hoe ik zelf altijd was,heen gaan met puberkids.
Oja heerlijk vrij,ruim,natuurlijk strand,geschikt voor surfen er wordt veel aan kitesurfen gedaan.

Enne weet je wat mijn meisjes naam is Ellen Stevens,wat een toeval he.

Sandra 09.06.2006 23:00
Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar deze camping. We hebben 3 meiden van 4-8-10 jaar. De camping straalt rust uit, veel beter dan die massa campings in de buurt die we ook hebben bekeken.
Op vrijdagavond "discoavond"bij het zwembad, verder wordt er veel georganiseerd voor de kinderen: tennistoernooitje, voetbalwedstrijden. "s avonds lekker ping-pongen ( met toezicht ). Hier kan je je kinderen vrij rond laten lopen zonder dat ze de caravan niet meer terug kunnen vinden. Zwembad inderdaad niet zo groot, maar je kan ze wel alleen laten gaan zonder dat ze in zo'n groot zwemparadijs omver worden gelopen. Wij staan op de laatste rij waar niet zoveel schaduw is, maar waar je wel een grote plek hebt en geen overburen. Neem wel stormbanden mee, want het waait de hele dag.
Je voelt je hier echt gast! Werkelijk perfekt!

john 11.06.2006 11:31
leuk wij gaan ook de 2 de week van july is voor ons de eerste keer wij hebben ook 2 meiden bij ons van 10 en 14 jaar, ik hoop date er voor die van 14 ook voldoende te doen is, wij staan geloof ik vlak achter de parkeerplaats op het oude gedeelte wel met schaduw verteldeze, zijn dat een beetje fatsoenlijke plekken?

Geplaatst door: daphne 11.06.2006 11:44
Is jullie ervaring op deze camping dat er altijd wel een plaatsje vrij is voor kampeerders zie zonder te reserveren komen aanwaaien?
Wij hebben deze camping hoog op het verlanglijstje staan maar hebben nog niets gereserveerd en vertrekken over 4 weken.

Ellen 11.06.2006 12:19
Ook 14 jarige kan hier veel gezelligheid vinden,sport,spel,jongelui,barretje,beetje hangen,zelf naar strand,beetje uitgaansactiviteiten bv disco in de bar bij zwembad.Voor komst zonder reservering zou ik gewoon even bellen,er is 1 man die heel goed Ned spreekt en de rest heel goed Engels.Leek me dat je voor gewone plek wel spontaan terecht kon,maar ze waren in 2005 1 van de ANWB campings van het jaar dus nu erg gewild.
Als je voorin staat vonden wij mooie plekken,we hadden stacaravan gehuurd,er staat wat meer bomerij,palmbomen,in mijn ogen stonden er best grote caravans met voortent ,leek me ruim,alleen met auto zal het denk beetje goochelen zijn,maar dat loopt vaak vanzelf.Die parkeerplekjes op camping zelf stellen niet veel voor,er zijn ongeveer 5 naast elkaar,maar de 1 zet hem wel bij of achter caravan,medewerkers reguleren dat ook deels.Je zit voorin vlakbij 2 speeltuintjes,prachtig sanitair gebouw,receptie,miniwinkeltje,zwembad met daarbij restaurantje-bar en afhaal loket,sportvelden zijn achterin,nouja zo groot is het niet.
Veel plezier

Geplaatst door: daphne 13.06.2006 12:19
Ellen,
bedankt voor de info, ik krijg er helemaal zin in. Hopelijk hebben ze tegen 10 juli nog een plaatsje vrij voor een paar dagen of meer. Ander hebben we pech en moeten we doorrijden naar de volgende camping.

tet 14.06.2006 13:58
Ik heb de camping gemaild om te vragen of ze plekken hadden die niet gereserveerd konden worden. Ze mailden mij terug dat ze inderdaad 50 plekken daarvoor hadden. Ze gaven mij een goede kans als ik begin juli aan zou komen.

Geplaatst door: daphne 14.06.2006 18:11
Tet,
bedankt voor de info, gaan jullie er dan ook naar toe? Wij gaan het in ieder geval proberen. Misschien tot ziens.