Forum Onderwerp - trein vliegveld barcelona naar lloret de mat (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Tineke 19.01.2011 13:43
Is het mogelijk om v anaf het vliegveld in Barcelona met de trein naar Lloret de mar te reizen?
Heeft iemand een dienstregeling?
Bedankt voor het antwoord.

Geplaatst door: ® kea 19.01.2011 17:27
Naar Lloret de Mar kun je alleen met de bus. Er is geen treinstation. Het dichtstbijzijnde station is in Blanes en dan met de bus verder. Naar welk vliegveld bij Barcelona ga je. Vlieg je op Girona dan is er een busverbinding met Lloret de Mar.

Geplaatst door: tineke 19.01.2011 18:26
Misschien kan je hier iets vinden/vragen:

http://www.barcelonagids.com/placeitem.php?gelegenheid=37

mart 20.01.2011 12:53
het klopt dat je tot Blanes met de trein kan, duurt anderhalf uur. En er staan bussen om je naar Lloret te brengen. Dat is ongeveer 6km.

Geplaatst door: Karlijn 21.01.2011 12:45
Hoeveel gaat dit kosten? van Barcelona met trein en bus naar Lloret?
Mijn zoon gaat aankomende zomer naar Lloret en hij kan goedkoop vliegen via Barcelona. Er kan ook gevlogen worden via Girona, maar dat was duurder vandaar deze vraag.

mart 21.01.2011 14:00
Ik weet dat een retourtje Barcelona Blanes ongeveer €9 kost, de bus weet ik niet.het is heel goedkoop.een enkeltje zal de helft goedkoper zijn.

Geplaatst door: tineke 31.01.2011 08:48
Bedankt voor alle reacties... Wist niet dat lloret geen treinstation had.Dat scheelt natuurlijk in overstappen en reistijd..

Geplaatst door: ® kea 01.02.2011 10:30
We zijn met de bus van LLoret naar Barcelona gegaan, retour in 2003 10 euro. Alleen de bus stopt bij een groot busstation voor het centrum van Barcelona. Hier is geen metro of trein in de buurt. De trein stopt bij Blanes en daar staan de bussen te wachten om naar LLoret te rijden. Bij het kaartje dat we voor de trein kochten, betaalden we meteen voor de bus. De trein lijkt mij de beste optie.