Forum Onderwerp - illa mateua (Gesloten voor reacties)

marie 22.01.2011 18:49
Wie kent deze camping? Wij willen hier naartoe met onze 3 kinderen (7,5, en 2).
Alle tips zijn zeer welkom. Wij gaan met eigen caravan en willen 18 juli aankomen.
Alvast bedankt!!!

Geplaatst door: joke 22.01.2011 18:53
Wij zijn de afgelopen jaren op illa mateua geweest en het is een erg leuke camping. Niet te groot en massaal. Voor kleine kinderen als grotere kinderen geschikt. Wel annimatie maar niet erg veel. Het zwembad op het bovenste gedeelte (zonder kinderbad) is erg mooi gelegen bovenop een rots, met uitzicht op de baai van Rosas. Sanitair wordt goed schoongemaakt. Strand en supermarkt op loopafstand. Wanneer je nog niet hebt geboekt vraag ik me af of er nog wel plek is. Wil je meer weten dan hoor ik het wel

marie 23.01.2011 13:12
Hoi Joke,

Bedankt voor je reactie. Weet jij ook hoelang het lopen is naar het stadje??

Geplaatst door: joke 23.01.2011 21:29
Je kunt via de weg naar 'l escala lopen, maar ook via een pad over de rotsen. Via de weg loop je in ong. 20 minuten naar de haven van 'l escala en via de rotsen doe je er ongeveer drie kwartier over. Dit is wel een geweldige route om een keer te lopen. Let wel op met hele kleine kinderen omdat je echt gevaarlijke afdalingen hebt zo hier en daar. Er loop ook een treintje vanuit 'l escala naar de camping/strand en weer terug, ook 's avonds laat nog.