Forum Onderwerp - Camping met ruime plaatsen, zwembad glijbaan, 30min strand, kids 4-6jr. (Gesloten voor reacties)

Sonja 26.01.2011 19:40
Hoi Allemaal,

Wij willen dit jaar voor het eerst naar Spanje (al jaren n Frankrijk)
Mijn man is vroeger altijd naar Spanje geweest en zegt dat je grote kampeerplekken wel kan vergeten..
Daarom deze oproep, weten jullie een camping met mooie ruime plaatsen, caravan 495 met voortent en busje erbij, 30 min van het strand, zwembad met leuke glijbaantjes/stroomversnelling oid.. Camping zelf niet al te groot mx 150-200plaatsen. Als er dan ook nog wat leuke dingen te doen zijn voor de kids is het helemaal top!

Hopelijk hoor ik van jullie!

Geplaatst door: ® Belgskes 27.01.2011 16:19
hallo
ik denk niet dat het probleem de kleine plaatsen zal zijn. Wij gaan nu ook al enkele jaren naar Spanje (Sant Pere Pescador) met een vrij grote vouwwagen en hebben toch al iedere keer van een plek van rond de 110m² kunnen genieten.
Ik denk eerder dat het een probleem zal zijn om voor een camping met 150-200 plaatsen daar ook nog een zwembad mét glijbaan bij te vinden.

Wat niet wegneemt dat ondanks enkele "toegevingen" in jullie campingkeuze, het toch wel best zou kunnen meevallen.

Veel succes in jullie zoektocht.

Geplaatst door: yvonne 29.01.2011 09:55
Misschien Camping Tucan
http://www.campingtucan.com/

Ze hebben een leuk zwembad met speeldingen voor de kinderen en je kan er XL staanplaatsen huren. Staanplaatsen is iets meer dan je wens, rond de 300. Minder dan dit zal erg moeilijk worden als je een leuk zwembad zoekt.

Geplaatst door: ® sandra 13.02.2011 20:15
kijk eens op www.playabrava.com wij komen al een aantal jaar op camping playa brava een heerlijke camping en zeker voor die leeftijd. succes gr sandra