Forum Onderwerp - La Ballena Alegre 2 (Gesloten voor reacties)

Robert 05.02.2006 12:14
Samen met mijn vrouw en zoon van 10 gaan wij voor het eerst kamperen en wel op camping la ballena alegre 2.Wie heeft er nog leuke tips over deze camping en over de omgeving.Alvast bedankt en misschien hasta la vista!!

anita 05.02.2006 16:51
De camping zelf ken ik niet.
Onze uitstapjes in die omgeving staat te lezen op http://www.spanje-camping.nl/
Campings: amfora,cala gogo en bella terra

Geplaatst door: Mieke 14.02.2006 10:39
Wij gaan ook naar deze camping met 2 kinderen van 11 en 15 jaar. Ik heb heleboel positieve verhalen gehoord over deze camping dus ik hoop dat het waar is. Wij gaan overigens 29 juli. De omgeving ken ik wel en wat eigenlijk een must is: Barcelona. Echt geweldig! Er is ook een leuk waterpark in Rosas. Verder zijn de plaatsjes Empuria Brava (venetie van spanje) op ong. 6 km. afstand en l'Escala 5 km. afstand heel gezellig. Iets verder weg is Palamos en omgeving ook ontzettend mooi met leuke baaien en rotsen. Deze camping schijnt met name voor kinderen top te zijn omdat er veel Nederlandse jeugd is. Misschien tot ziens op la Ballena Alegre.

Geplaatst door: Gina 02.03.2006 20:44
Ook Figueres met het museum van Dali is een aanrader. En natuurlijk Barcelona! Cadaques hebben wij vorig jaar bezocht, maar vonden we niet echt de rit waard. Het waterpretpark is ook de moeite.

Ellen 03.03.2006 09:03
Het is net wat je mooi vind.Wij vonden Cadaques wel mooi.Het is ongeveer 45 min rijden,vanaf Rosas ga je de hoogte in en aan de andere kant ligt Cadaqes.Weliswaar is het er wel op ingesteld-toerisme-grote betaal parkeer plaats-want je mag in dorp niet rijden,maar voor halve dag goed te betalen en met gratis nette wc,s.Dorp is stijl,authentiek,met mooie uitzichten en je kunt plek zien waaruit Salva Dor Dali zijn uitzicht schilderde,is nog net zo.Zijn genoeg snuisterij winkeltjes,niet goedkoop,wel leuk,aan zee kun je voor 8 euro,voor 6 man koffie,2 fris en mini chips kopen,dus geinig.Er is ook prachtige kerk,daar wordt mede door uitzicht nog weleens geschilderd,maar om wat te zien van de kerk,kun je overal muntjes in gooien,50 cent en of 1 euro.
Succes

Robert 05.03.2006 15:11
Bedankt voor jullie reakties.