Forum Onderwerp - Groene (in de zin van: gras) camping gezocht (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: John 23.02.2011 12:16
Hallo

Wij gaan altijd naar Italië en dit jaar voor het eerst naar Spanje. We willen een stacaravan, bungalow of huisje huren waar onze kinderen lekker omheen kunnen spelen op gras.
Nu zie ik op Zoover veel campings waar de plekken bestaan uit zand/grond in plaats van gras en waar je dus met je tuinstoel op een harde zanderige ondergrond zit óf je hebt geen ruimte om je huisje heen en zit op een houten veranda.

Kan iemand mij vertellen welke campings mooie stacaravans/bungalows/cottages hebben met gras eromheen? Het liefste niet té noordelijk, graag onder Barcelona.

Geplaatst door: Joyce 23.02.2011 15:06
Een camping met gras in een gebied waar het zo warm is als onder Barcelona, dat gaat echt niet lukken.

Geplaatst door: John 23.02.2011 15:16
Wat vreemd, waar wij voorheen op vakantie gingen was het (dacht ik) gemiddeld gezien nog warmer dan het gebied onder Barcelona en daar had je toch veel prachtige camping met groene veldjes.

Geplaatst door: gw 23.02.2011 18:15
camping sitges in sitges, 35 km voorbij Barcelona, daar kun je een caravan huren en staan de stoeltejs in het gras

Geplaatst door: EvD 01.03.2011 13:54
Ik heb anders niet veel gras gezien op camping Sitges..
Maar ik kan je ook zo snel even geen alternatief noemen.. Misschien La Torre Del Sol!

Geplaatst door: Joyce 01.03.2011 17:14
Misschien regent het vaker in Italië of zat je meer van de kust af.Op een rotsige ondergrond zal ook minder gras groeien. Op www.zoover.nl zie je inderdaad op Torre del Sol plekken met gras maar ook zonder.

Geplaatst door: nikki 28.03.2011 11:37
Camping emporda in estartit heeft gras,
ik vond dat ook wel erg aangenaam moet ik zeggen.

Geplaatst door: Haterd 29.03.2011 11:15
Hallo

Camping Cambrils park heeft schitterende bungalows met heel veel gras eromheen waar de kinderen kunnen spelen.

daphne 29.03.2011 15:20
Camping Las Palmeras in St Pere Pescador heeft ook veel gras wat zeer goed wordt onderhouden en wordt dagelijks gesproeid. Maar die camping ligt weer niet onder Barcelona.

Geplaatst door: Car2 29.03.2011 20:35
Helaas boven Barcelona
Op deze camping Twinbungalows met gras, zie foto
http://www.campinglasdunas.com/01_Alojamientos.php?f=266&cfotos=51