Forum Onderwerp - Mooiste stacaravan (Castell Montgri) (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: John 15.03.2011 18:04
Wij staan op het punt om onze vakantie naar Spanje te boeken. We gaan naar camping Castell Montgri en willen een stacaravan huren.

Nu zijn er een hele hoop aanbieders oa: vacansoleil, ecamp, arke, neckermann, vrij uit, vacanceselect, eurocamp, keycamp e.a.
Met enorme verschillen qua prijs.

We willen graag een beetje een moderne (luxe?) stacaravan en wij vroegen ons af of mensen misschien weten welke caravans op deze camping (of over het algemeen) er goed uit zien? (Of welke juist absoluut niet).

Geplaatst door: Joyce 16.03.2011 09:56
Op zoover.nl staat misschien wat meer informatie over verhuurders op deze camping.

Geplaatst door: John 16.03.2011 10:56
Nee, ik heb al op Zoover gekeken maar zie verder weinig (tot geen) informatie over de staat van caravans van bepaalde TO. Vandaar dus mijn vraag hier.

Jelzie 21.08.2012 12:09
Hallo John,

was je inmiddels op Castell MOntgri geweest en welke caravan had je nou.
Willen voor volgend jaar ook een stacaravan huren op Castell en denken aan keycamp.
GRaag hoor ik van iemand hoe deze caravans zijn?

Avast bedankt

Geplaatst door: Bibi 21.08.2012 17:55
Hoi, ik heb op (mijn) facebook van de camping mobielhomes op foto staan. Misschien dat je daar wat aan heb. Keycamp zijn wel mooie caravans ze staan over heel de camping verspreid, ligt aan het type dat je kiest. Ik heb op de facebook ook alle organisaties staan die er verhuur accomodaties hebben. Er zitten heel veel mooie mobiel homes bij en die zijn vaak nog goedkoper als keycamp.Dus facebook camping castell montgri en dan niet die van de camping zelf maar die in het nederlands.

Geplaatst door: Jelzie 21.08.2012 18:35
Leuk Bibi die hyves.
Er staan zeker mooie caravans maar ook minder mooie. Van de camping zelf en vrijuit lijkt mij niet zo.
Welke denk jij dat er dan goedkoper zijn?

Geplaatst door: Bibi 21.08.2012 18:39
Nee kijk ff op facebook. Daar staan alle organisaties die verhuur hebben. Lifestyleholidays heeft hele mooie en go4spain en van de camping zelf zijn er ook mooie die denk 2 jaar oud zijn.Daar staat ook 1 foto van op facebook.

Geplaatst door: bibi 21.08.2012 18:40
*vrijuit heeft in de verhuur van de camping zelf die zijn wat ouder en e hebben happy camp dat zijn die met de schuine groene daken.

Geplaatst door: Jelzie 21.08.2012 18:44
Lifestyle heb ik ook vaker van gehoord dat die inderdaad ook goed zijn.
Ik ga de hyves zoeken.

Geplaatst door: Bibi 21.08.2012 19:06

Geplaatst door: Jelzie 21.08.2012 21:36
Klopt Bibi, ik zei het ook verkeerd.
Maar ik heb het allemaal gezien.
Dank je wel.