Forum Onderwerp - winterkamperen tiener (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ivo 15.05.2011 08:34
Beste forummers,
Wij kamperen in de winter altijd in spanje, heerlijk tot een uur of half 6 in het zonnetje genieten.
Nu is onze zoon een echte puber en wil niet meer mee. Wij vinden dat echt heel erg.
Weet 1 van jullie misschien een leuke camping waar ook in de winter iets te doen is, moet wel Zuid Spanje zijn ivm temperatuur. Hij houdt van mountainbiken,voetballen, zwemmen (!) en absoluut niet van wandelen.

Geplaatst door: Car2 15.05.2011 12:37
Je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt?
Welke wintervak. is dat dan, meerdere weken?
Ga je met eigen kampeermiddel?
Zuid-Spanje is wel een behoorlijke afstand, tenminste voor ons.

Idee misschien: vriendje meenemen? Later misschien "zijn vriendinnetje"

Geplaatst door: ivo 15.05.2011 17:44
Hoi,

Vriendje hebben we overwogen, maar dat past niet in de auto, en veel ouders vinden het te ver, niet fijn met de kerst ed. Wij gaan altijd in de kerstvakantie,met 2 dagen rijden houd je nog aardig wat dagen over. Spanje is ons "thuisland'

Geplaatst door: Car2 15.05.2011 19:56
Zuid-Spanje zou voor ons 3 dagen reizen + 3 dagen voor de terugreis betekenen. Ik vermoed dat je in België of Z-NL woont.
Lastig, als je puber niet mee wil.
Wij hebben weleens een vriendje meegenomen in de auto en de oudste kwam dan met het vliegtuig (ryanair-goedkoop ticket)

Misschien helpt het als je hem/haar kunt garanderen dat hij/zij 's ochtends ongestoord kan uitslapen ;-))

Geplaatst door: ivo 15.05.2011 20:08
Hoi,

Hij mag altijd uitslapen, heeft dat ook echt nodig( groeit super hard en slaapt 's avonds niet erg vroeg in).
Wij rijden vanuit midden Nederland, doen er 2 dagen over, dat gaat prima ( 2300 km) Meestal bij vertrek de eerste paar honderd km ( tot belgie/noord frankrijk of zuid nederland) al de dag ervoor, dus dan wel 2 overnachtingen. Maar terug altijd 1 overnachting. Hij ging altijd wel leuk mee, nu is de camping te saai voor hem. daarom zoek ik een andere, leuke camping, eventueel met Franse of Spaanse tieners, daar kan hij ook goed mee voetballen en chillen.