Forum Onderwerp - Noord Spanje zonder reserveren (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Eugene 28.06.2011 20:01
Wij willen in juli via Santander, Pico's de Europe richting Santiago de Compostella en terug. Is dit te doen zonder te reserveren? Heeft iemand ervaring met de drukte in die periode?

Geplaatst door: marjolein koning 29.06.2011 20:37
Ha Eugene, als je geen twee weken op 1 plek wilt blijven staan op een supercamping, is het goed te doen. Voor 2 a 3 nachten kun je op veel campings nog wel een plekje vinden, Op tijd arriveren helpt ook.De Spanjaarden zelf gaan in Augustus op vakantie, dan is het wat drukker.

Geplaatst door: bernadette 29.06.2011 20:59
Wij hebben in de Pyreneeen nooit gereserveerd. Altijd een plekje kunnen vinden. Zal daar ook wel lukken

Geplaatst door: ivo 30.06.2011 18:30
lukt eigenlijk altijd, niet altijd aan de noordkust, maar picos ed best te doen. Vlakbij grotere plaats in picos hebben we 1 keer een noodplekje gehad ( kwamen om 8 uur 's avonds aan).
Spanjaarden mogen dan in augustus vakantie hebben, wij zien heel veel gezinnen waarvan 1 ouder met de kinderen op de camping staat, de werkende ouder komt dan in de weekenden. Ook in juli!

Geplaatst door: Marinajl 22.08.2011 19:10
He Eugene, wat heb je gedaan deze zomer? Heb je vakantie gevierd in Noord-Spanje? Ik ben benieuwd!

Geplaatst door: ® Fontebona 31.07.2012 19:21
Ik woon zelf in Asturias, Noordspanje en ben campingeigenaar. Ik zou er in juli wel op durven gokken. Augustus is riskant. Wat een andere forumbezoeker ook zegt, dan gaan de Spanjaarden massaal op vakantie.