Forum Onderwerp - Habitat tenten Castell Montgri (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Monique 29.06.2011 20:06
Hallo.
Wie kan ons iets meer vertellen over de Nature Habitat Luxe (tenten met eigen sanitair) op camping Castell Montgri? Ik heb van de camping en via google earth kunnen achterhalen dat deze tenten recht achter de supermarkt liggen en volgens mij ook aan de doorgaande weg. Hoe is het met de overlast daarvan? En is er bij de tenten ook nog een beetje ruimte rondom over (behalve het terrasje) of staan ze erg dicht op elkaar?
Groeten, Monique

Geplaatst door: Bibi 29.06.2011 22:57
De tenten staan achter het restaurant en supermarkt.
Ze staan hoger, 1 etage vergelijkbaar met 1 verdieping van je huis.Je heb geen overlast. Omdat je met je achterkant naar achterkant staat.
Het verschild heel erg met de ruimte. De ene heeft een mooi tuintje en de ander net een paar tegels.
Als je de camping map op de site bekijk dan liggen de tenten in het mint groene gedeelte achter het roze gebouw.
Het is een soort v met een laantje er tussen.
De weg die er dan weer voor loopt(doorgaande zoals jij hem noemt) Is niet echt druk hoor.
Aan de andere kant van de weg liggen ook nog tenten.Waar de roze container staat. De in de voorste v die hebben de minste ruimte. Dat weet ik zeker.

Geplaatst door: Monique 30.06.2011 08:48
Dank je, Bibi.
Via google earth had ik ze inderdaad al zien liggen. Op zich lijken ze me centraal liggen, al heb ik geen idee hoe het met de hoogteverschillen op dat stuk zit..... is het klimmen geblazen naar het panoramabad of valt het wel mee? Heb jij toevallig ervaring met de tenten zelf? Zijn de bedden, douche, inventaris etc. goed? We moeten vandaag beslissen, dus ik hoop dat jij of iemand anders mijn vragen kan beantwoorden.
Groeten, Monique

Geplaatst door: Monique 30.06.2011 08:52
Oja, misschien moeilijk te beantwoorden voor een ander, maar.... zou je deze tenten aanraden of juist niet?
Groeten, Monique

Geplaatst door: Bibi 30.06.2011 18:01
Ze liggen heel centraal. Het is niet klimmen naar het panoramabad. Je kan tussen door en dan lig je zowat op de zelfde hoogte. Misschien 1 trapje.
Ook naar de supermarkt is het 1 trap.
naar de receptie is het scheef(weg) naar beneden.
Ik ken de tenten ja ben er vorig jaar in geweest toen kennissen er 1 hadden.Het is allemaal neutraal, niet luxe maar het is er allemaal wel.Warm/koud stromend water. een keukenblok met kastjes. en een complete badkamer met wc.Je heb een stenen vloer. Metalen bedden. Er is geen koffie zetapp. maar die kennen ze daar niet.
Ik vind ze best goed, ook omdat er een douche en wc in zit.

Geplaatst door: nancy 01.07.2011 18:49
Wij gaan ook naar castel montgri, weet Bibi ook waar de caravans van happy camp staan?
De Habitat die jij bedoelt, hadden ze ook de camping waar wij vorig jaar waren ( le petit mousse) ik vond het een mooie combi, voor een leuke prijs.

Geplaatst door: Monique 01.07.2011 19:35
Bibi, nogmaals bedankt! Na jaren met onze eigen caravan (zonder sanitair) naar Italië geweest te zijn, lijkt het ons heerlijk om een keer eigen sanitair bij de hand te hebben én om Spanje te ontdekken natuurlijk. Zo te lezen zullen we het wel naar onze zin gaan krijgen! We kijken er al naar uit!
Nancy, ook een hele fijne vakantie!
Groeten, Monique

Geplaatst door: Bibi 03.07.2011 15:12
@Nancy,
Ik moet even goed na denken want ben vorig jaar wel de camping over gegaan om een paar organisaties te bekijken.
En volgens mij als ik het nog goed heb staan ze in het gele gedeelte. Dat is dus beneden.