Forum Onderwerp - castell montgri en kleinere kinderen (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: sabine 03.07.2011 09:35
Wij gaan naar Castell en vroeg mij af of onze kinderen daar de weg wel kunnen vinden leeftijd 6-9-12 jaar, tot nu toe zijn we altijd kleinere campings gewend geweest.
Het zal natuurlijk ook sterk afhangen waar je zit op de camping. Ik zie een schrikbeeld voor ogen, dat ik overal mee naar toe mag.

Geplaatst door: Bibi 03.07.2011 15:09
Je hoef geen schrikbeeld te hebben hoor. Het is een grote camping maar je merkt het niet vind ik.
Als je met je kinderen afspreekt welk pad ze lopen als ze ergens naar toe gaan dan weet jij ook hoe je moet lopen om ze te zien.
Er zijn duidelijk looppaden naar alles.
Je kan tuurlijk over al tussen door, maar dat moet je goed afspreken om dat dan niet te doen.
Dus de eerste keren smane even de route bepalen en dan kunnen ze makkelijk alleen.
Waar sta je op de camping?

Geplaatst door: sabine 03.07.2011 16:00
Wij schijnen in het "Lime"- groene gedeelte te staan, wij hebben een stacarvan van Happy Camp.
Bibi is het ook camping waar veel Engelsen komen?

Geplaatst door: Anita 04.07.2011 08:04
Ik hoor alleen maar goede berichten over de camping. Ik ben zo benieuwd..........we moeten alleen nog wachten tot 5 augustus :(

Geplaatst door: Bibi 04.07.2011 12:57
Ja er komen veel engelse maar daar heb je geen last van hoor. Tenminste wij nog nooit gehad. Ze zijn behoorlijk streng op de camping dus je word bij goede overtreding ook direct verwijderd van de camping.Dat houd ze wel in toom. Verder zijn er fransen, denen,veel nederlanders.En nog wat verschillende.

Geplaatst door: Bibi 04.07.2011 12:59
@Sabine,hoe weet jij dat je daar komt te staan?

Geplaatst door: sabine 04.07.2011 16:52
op een ander forum konden ze mij vertellen dat de caravans van Happy camp op dat gedeelte zouden staan.
Nu weet ik ook nog niet waar dat groene gedeelte is hoor... en of het waar is moet je ook maar afvragen.
Wij moeten nog wachten tot 14 aug.

Geplaatst door: Bibi 04.07.2011 19:38
Ik heb bevestiging gehad van happy camp dat ze in het groene gedeelte achter aan de camping staan. En 1 rijtje in het blauwe(aqua) gedeelte.

Geplaatst door: sabine 05.07.2011 19:34
Bibi, ga je dan voor de 2e keer?
Moet ik dan ter hoogte van het panorama zwembad Zijn, voor het groene gedeelte?
Wat goed dat je een antwoord hebt gekregen, dus jij gaat ook via Happy Camp, ben heel benieuwd hoe de kwaliteit van de caravan is.
Hij was zoveel goedkoper dan andere aanbieders, wij hebben de standaard genomen, niet de junior uitvoering.

Geplaatst door: Bibi 05.07.2011 22:13
Nee wij komen er al langer, soms met een 1 jaar iets anders er tussen door.
Wij huren niet, hebben we wel gedaan.
Ik ben actief op forums en vind het erg leuk om foto's te maken voor de medereizigers. Zoals op zoover enz. Ik ben ook medebeheerder van de castell montgri hyves.
Dus ik bekijk graag de campings waar wij verblijven en ook waar alles staat en wie en wat.En weet zo af en toe direct de adressen waar ik wat kan vragen.
Ja je moet het maar leuk vinden hihi.
Als je nu via de hyves mijn een mail stuur dan mail ik jou de plattegrond van Happy camp.

Geplaatst door: Sabine 09.07.2011 09:12
He.. Bibi, wat grappig,die tik heb ik ook hoor!
Ik was je naam ook al bij zoover tegegekomen.
Ik heb een plattegrond kunnen vinden.
Groeten en een fijne vakantie!