Forum Onderwerp - Het weer tijdens jou verblijf Spanje 2011 (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Bibi 06.08.2011 00:02
Het weer was dit jaar anders dan andere jaren.
Wij waren er van 18 juli tot 4 augustus.
En de eerste week veel bewolking gehad.
De temperatuur was wel goed rond de 27 graden.
Donderdag 28 juli heeft het 12 uur aan een stuk geregend.
Geen problemen gehad op de camping(castell montgri).
Daarna is het warmer geworden en veel meer zon.
Tot strakke blauwe luchten.

Geplaatst door: nancy 06.08.2011 18:30
He.. Bibi, je hebt het er al weer op zitten, ik heb het weer ook gevolgd en zag veel bewolking en regen...
Hoe was het op camping Castell, heb je nog veranderingen gezien??
Wij gaan volgende week zaterdag....10 jaar geleden zijn wij ook de laatste week van aug. geweest en 1 week sept. we hebben toen ook bijna geen zon gezien.
Maar overal was het slecht op dit moment, mijn broer is net terug uit Frankrijk ( provence) en hebben ook 4 dgn regen gehad en veel bewolking... Gezien de rest van europa kwam Spanje er nog genadig van af..

Geplaatst door: Bibi 06.08.2011 23:53
Nacy, ja ik heb veranderingen gezien.
Ze zijn aan het renoveren geweest en gaan er ook mee verder.
De toilet gebouwen zijn en worden aan gepakt.
2 gebouwen zijn al zover klaar de andere gaan ze na het seizoen mee verder. Ook zijn er tenten verplaats en staan er veel nieuwe stacaravans. Het kappeltje (ja die staat op de camping) is gerenoveerd. Er is een nieuw pasjes systeem. En ze hebben hele leuke drinkbekers bij het la bassabad. Ik heb veel foto's gemaakt van de camping. Ga eens kijken waar en hoe ik die het beste kan plaatsen.

Geplaatst door: nancy 08.08.2011 15:36
En, ga je weer volgend jaar??? Was je reis nog een beetje te doen of veel file gehad?
Heb je onderweg nog ergens overnacht, of in 1 keer doorgereden.
Heb je toevallig gezien of de tenten van Happy Camp en sta caravans bij elkaar staan??
Dat pasjes systeem, moet je dan ergens opwaarderen en dat is dan je "creditcard" van de camping?
Groetjes Nancy

Geplaatst door: bibi 09.08.2011 15:58
We hebben idd een voorboeking gemaakt. Heel goed over nagedacht maar we konden niet iets bedenken waar we alles vinden wat we willen. En ja hier wel. We zijn al op heel veel plaatsen en landen geweest dus dat speeld ook wel mee. Veel gezien maar we ontdekken daar ook nog steeds mooie delen van het land.
We zijn in 1x door gereden reden van zondagavond naar maandag. En het was zo rustig, stukken gewoon alleen dat het zo vlotte dat we door zijn gegaan.
Nee die staan niet bij elkaar. Ik heb de caravans op foto en ik kan je dan ook wel zeggen welke laan de caravans staan maar welke tenten zijn dat dan? Ik heb heel de camping zowat op foto gezet van organisaties maar die tent heel ik niet naar voren.
De pasje zijn voor legitimatie op de camping. Je krijg een pasje waar je gegevens in zijn gescand. Je moet het pasje bij je hebben er kan altijd na gevraagd worden.Zeker bij het opkomen van de camping. Ze kunnen hem dan scannen en zien of jij het echt bent. Je fot word dan zichtbaar. Dit is omdat er veel gasten van de andere campings zomaar kwamen om te zwemmen enz. Die werden dan mee gesmokkelt.
Grt, Bibi

Geplaatst door: nancy 10.08.2011 17:42
goh, dan ben je wel heel tevreden!
Wij zijn vorige 2 jaar ook 2 keer naar dezelfde camping geweest, we hadden daar alles wat we zochten.
Nu maar weer eens naar Spanje, de laatste keer waren we In Pals Mas Patoxas.
In vergelijk met die camping,zal dit wel een dorpje zijn.
Heb je al ergens de foto's geplaatst??
Ik ben zoooo benieuwd? Zien die van Happy Camp er echt verouderd uit?

Geplaatst door: nancy 11.08.2011 09:38
Ik heb de foto's gevonden... op hyves.
Ziet er goed uit, meid wat heb jij je best gedaan, om voor het voor iedereen uit te zoeken.
Ps.ik heb het gevoel dat ik je ergens eerder heb gezien, je foto kwam mij bekend voor...

Geplaatst door: bibi 11.08.2011 14:51
Haha Nancy ja de foto ;)
Ik doe het graag dingen uitzoeken en foto's er van te maken.
Stel het zelf ook op prijs om die van andere te bekijken en daar mijn voordeel uit te doen. Dus geef het zo ook graag terug.

Ja we zijn te vreden over de camping.
Kijk er zijn altijd wel dingen die je anders zou willen maar dat hou je altijd.
En zolang die dingen niet overwegen is het goed voor ons.
Ik ben heel benieuwd hoe je het daar gaat vinden.
Misschien ga je gillend naar huis, wat ik niet hoop :)
Laat je het horen?

Geplaatst door: Karin 13.08.2011 15:45
Wij zijn net terug uit Zuid-Frankrijk. Eerste week wat bewolking gehad, maar wel warm en je kon lekker op strand liggen. De laatste 1.5 week heel erg mooi weer gehad!
In Nederland was het helemaal niets en nu nog niet.

Geplaatst door: Anita 16.08.2011 11:14
Wij staan nu 1,5 week op castell montgri. Toen we aankwamen en de tent op moesten zetten was het erg warm. De twee dagen daarna was er geen zon maar temperatuur was goed. Vanaf toen alleen maar zon gehad. Een nacht wat regen en een avond wat regen gehad. De zon schijnt volop en we mogen beslist niet klagen. Zaterdag gaan we weer naar huis.

Geplaatst door: frans 18.08.2011 23:32
ccccccc

Geplaatst door: frans 18.08.2011 23:35
De gehele maand juni geweest op camping Playa Brava tjonge tjonge wat een kl... weer geweest jammer maar goed de camping kan er niets aan doen.