Forum Onderwerp - Camping Costa Brava kleine kinderen (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Francis 16.08.2011 21:35
Hoi,

Ik ben op zoek naar een camping aan de Costa Brava geschikt voor jongere kinderen (7 en 9)met grote plekken en niet te veel lawaai, liefst aan het strand. Ik kan wel wat campings vinden maar die lijken mij weer minder geschikt voor wat jonge kinderen.

groetjes Francis

Geplaatst door: Nina 18.08.2011 21:50
Is het voor volgend jaar of wil je dit jaar nog gaan?

Geplaatst door: francis 22.08.2011 05:29
Nee voor volgend jaar al weer

Hugo 03.10.2011 21:07
Hoi Francis, wij zijn van plan volgende zomer voor de vijfde keer
naar camping L'Amfora/Sant Pere Pescador te gaan! Alleen nu met onze kinderen ( 5 en 2 ) voor het eerst in het hoogseizoen!Deze camping beschikt over grote plekken en ligt direkt aan 't strand!
In de omgeving is niet veel te beleven, maar op de camping zelf kunnen de kids zich prima vermaken! Bijkomend voordeel is de redelijke afstand naar deze camping in Noord Spanje! Succes met je keuze, of heb je al wat geboekt inmiddels? Mvg. Hugo

Hugo 03.10.2011 21:25
Hoi Francis, wij zijn van plan volgende zomer voor de vijfde keer
naar camping L'Amfora/Sant Pere Pescador te gaan! Alleen nu met onze kinderen ( 5 en 2 ) voor het eerst in het hoogseizoen!Deze camping beschikt over grote plekken en ligt direkt aan 't strand!
In de omgeving is niet veel te beleven, maar op de camping zelf kunnen de kids zich prima vermaken! Bijkomend voordeel is de redelijke afstand naar deze camping in Noord Spanje! Succes met je keuze, of heb je al wat geboekt inmiddels? Mvg. Hugo

Geplaatst door: Mike 15.10.2011 03:59
Camping Playabrava in Platja de Pals is zeker een aanradermet kinderen.
Zeer ruime schaduwrijke plaatsen, enorm veel animatie,mooi zwembad en direct aan een supermooi strand.
Wij hadden een tent gehuurd bij Funtents en gaan in Juli 2012 weer gezellig terug met de kids.

succes met je zoektocht.

groetjes,
Mike

Geplaatst door: ® Wil 15.10.2011 13:05
Hoi,

Wij gaan al jaren naar camping Bella-Terra in Blanes,

Is een verzorgde nette camping direct aan het strand en voor alle leeftijden geschikt, voor de kinderen is er redelijke animatie, en omdat Bella-Terra volgend jaar 50 jaar bestaat hebben ze aangegeven in 2012 een bijzonder jaar van te maken met veel (kinder)animatie.
Ondanks dat vele mensen gelijk denken aan Blanes is een jongeren stad met veel jongelui tieners/twintigers merk je daar niets van op het gedeelte waar de campings staan "Platja Sabbenell"
hier staan ongeveer 10 campings en niet bij het gedeelte waar de (disco)jeugd heen gaat.

Het is zelfs een hele rustige camping met weinig herrie en/of geluid van de omgeving.

Veel zoek succes

sandra 04.12.2011 20:42
ik zeg playa brava wij zijn hier al een aantal jaar geweest en met onze kinderen toen we er voor het eerst kwamen waren de kids 0 en 2 nu zijn ze 11 en 9 en willen nog elk jaar terug