Forum Onderwerp - L' Amfora of Internacional de Calonge? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Carolien 25.08.2011 10:10
Wij willen volgend jaar met onze dochter van 16 naar Spanje.
Nu hebben we 2 campings op het oog. We zijn benieuwd naar reacties van mensen die daar geweest zijn. We kamperen met een vouwwagen en een klein tentje.

Geplaatst door: rob 12.04.2012 20:36
wij komen al 6 jaar op internacional de calonge
super camping veel mensen die er al jaren komen
maar laten elkaar wel vrij.loopbrug over zit je op een gezellig strand met leuk teras geen overlast van dronken jeugd
24.00 uur is het stil op de camping.het is wel een
terassen camping maar dan heb je wel een mooi uitzicht over zee
goede bewaking. restaurant en snack zijn ook prima
playa d aro 20 minuten lopen
tja wat moet ik er nog meer van zeggen
gr. rob

Geplaatst door: Henk 13.04.2012 09:40
Ik zou zeggen, lees in dit forum eens de reactie's over L'Amfora gewoon bij zoeken intoetsen, en ik vraag me af of je nog naar deze camping toe wil.

Chantal 18.04.2012 20:00
L'amfora... wat een heerlijke camping, wat een vriendleijkheid, wat een goede service, schoon sanitair, goede bewaking, leuke voorzieningen voor je dochter en niets van de negativiteit gemerkt... er zijn overal wel azijn pissers.....

Have Fun

Geplaatst door: Ries 19.04.2012 20:54
Op Beide campings zijn wij geweest en beide zijn goed bevallen.
Qua sfeer vond ik International De Calonge allemaal wat leuker en gezelliger! Qua camping zou ik weer eerder voor l'amfora gaan, maar wat ik al zei beide campings zijn aanraders en ook geschikt voor uw dochter.

Geplaatst door: Joke 21.04.2012 11:42
Even 2 opmerkingen over Internacional de Calonge:
- Dat het een terrassencamping is, betekent ook dat je nogal omhoog moet vanaf het strand (eerst een flinke trap, over de loopbrug, en dan op de camping nog). Voor sommige mensen misschien té belastend.
- Het is inderdaad op loopafstand van Platja d'Aro, maar dan wel langs een drukke weg.
Maar dit neemt niet weg dat het een prima camping is, op een leuke plek :-)