Forum Onderwerp - voor het eerst spanje met pubers (Gesloten voor reacties)

iepje 12.09.2011 23:17
hallo we hebben al voor 2012 zuid frankrijk op het oog le soleil wil er een week blijven en dan door naar spanje? maar heb twee pubers een van 17 +14 mijn vraag is .ik heb de camping allegro balleeno 2 op het oog in spanje in sant pere pescador,kunnen ze dan allebiede naar de disco of kan die van 14 buiten blijven hij ziet er wel uit als 15 of 16.zijn ze er erg streng in ?

daphne 15.09.2011 16:58
Welke disco bedoel je? Disco Fata (die tussen camping Las Dunas en La Ballena zit) zijn ze wel streng. Je moet een id-kaart kunnen laten zien. Onder de 16 kom je er niet in.

Geplaatst door: iepje 16.09.2011 09:16
dank je voor je antwoord ,fijn om te weten . maar de disco op bellena zelf bedoelde ik eigenlijk.misschiens iemand anders die dit wel weet.

Geplaatst door: mieke 16.09.2011 13:53
In de Moby Dick (de eigen disco van la Ballena)zijn ze niet zo streng. In de Fata (de disco die naast las Dunas staat) is het wisselend. Mijn ervaring (of eigenlijk die van mijn kinderen) is dat ze voor jongens strenger zijn dan voor meisjes. Ze zullen misschien af en toe heen willen maar de entreeprijs van de Fata is erg duur als je niet op las Dunas staat. En op la Ballena vermaken ze zich uitstekend in de Moby Dick of de pub of op het terras.

Geplaatst door: iepje 18.09.2011 13:45
dank je mieke voor het antwoord ,ga de camping volgende maand dan boeken.wordt leuk.

Geplaatst door: iepje 05.10.2011 10:18
nou ,gisteren was er de mogelijkheid te boeken voor het siezoen 2012 en dus meteen gekeken bij allegra ballena 2 ,maar wat is dit raar zeg alle standart plekken weg .tenminste vanaf half juli meteen al vanaf het eerste uur dat kan toch niet.en de plus plekken daar was bij gezet met rode letters dat deze aleen zijn voor mensen die er al eerder waren geweest,sorry maar dit is echt een vorm van discriminatie.dus wij kunnen nu voor een andere camping kiezen

Geplaatst door: Marcel 05.10.2011 13:33
de rode text heeft te maken met de z.n.g Express intake. Hierbij kan je zonder je bij aankomst aan de receptie te melden de camping op rijden. (via kenteken registratie) Je kan bij mijn weten gewoon boeken als je voor de 1e keer naar Balena wilt.

Geplaatst door: ® Wil 05.10.2011 17:54
Iepje....

Ik weet niet hoe het op de camping is die jij aan geeft, maar op de camping Bella-Terra waar wij al jaren komen mag je vanaf 15 november boeken voor het volgende seizoen, maar als je die avond of de 16e gaat boeken dan is vaak de camping op bepaalde gedeelte al bezet door de populariteit dus ik vermoed dat het op de camping waar jij wil boeken gelijkwaardig is, namelijk een groot deel van de vaste gasten boeken gelijk op de datum van mogelijkheid waardoor de camping al snel vol zit.

Geplaatst door: Car2 05.10.2011 18:23
Volgens mij kun je de standaardplekken gewoon nog boeken, heb even gekeken.
Hebben ze geen foutje eerdaags gemaakt en is nu weer opgelost?

Geplaatst door: iepje 06.10.2011 08:24
nou nee carly 2 heb er net nog na gekeken
maar niet mogelijk op de standaard plaatsen
vanaf 21 juli.of ik ben gek.maar ben nu al voor las dunas aan het kijken en voor eventueel el delfin verde maar dit is niet
zo mijn favoriet heb op zover gelezen dat daar rare dingen gebeuren op het strand bij de piratenbar met drugs enzo daat ben ik toch voorzichtig om voor deze te kiezen,heb tweekids pubers en wil ze ver weg houden van die dingen ook was alcohol hoog aan percetage gewoon te koop op de camping voor de jeugd.iemand ook soms hier ervaring mee.?

Geplaatst door: Bibi 06.10.2011 10:32
Ik heb ook een proefboeking geaan en kan ook gewoon boeken.
Welke datum wil je gaan dan? Ik heb 9 juli en 15 juli gedaan voor 14 dagen.

Geplaatst door: iepje 06.10.2011 15:59
ja bibi dat is het nu net .
wij gaan eerst naar frankrijk le soleil vanwege vrienden van de kids .wij willen dan door naar spanje,niet te ver van de grens is de wens dus vandaar.we kunnen dus pas 21 juli in spanje zijn en dan is het boeken onmogelijk naar mijn idee. iepje

Geplaatst door: mieke 06.10.2011 17:02
De plusplaatsen centraal kun je gewoon boeken voor de periode die jij wil iepje. De standaardplekken inderdaad niet.Maar er zal nog genoeg vrij komen volgens mij. Op la Ballena werkt het net als op zoveel campings: als je er bent kun je een voorboeking doen voor het volgende jaar. Nu zal iedereen een aanbetaling moeten gaan doen dus er zullen naar mijn idee best wel mensen annuleren.

Geplaatst door: Marcia 06.10.2011 19:51
Wij hebben geboekt op La Balena Allegre 2 van 9 juli tot 26 juli.

Geplaatst door: Barbara 07.10.2011 11:28
Wij komen 9 juli aan op camping El Delfin Verde en gaan 26 juli weer richting Nederland.
Dit wordt voor ons de eerste keer Spanje, we hebben er zin in. De camping lijkt ons erg mooi!

Geplaatst door: iepje 10.10.2011 15:44
hallo ,het is toch camping las dunas geworden een plaast op het k veld hebben we gekregen wel een beetje duur maarja 72,50 per nacht hoop dat het wel een beetje grote plaats is .caravan luifel auto en twee pup tentjes en liefs ook nog keuk kunnen zitten .nou ja ik zie het wel.groetjes iepje

Geplaatst door: Ria 10.10.2011 19:58
Hallo Iepje,
Wij willen ook naar deze camping, maar schrik van de prijzen.
Toch zullen we waarschijnlijk wel voor camping Las Dunas gaan in Sant Pere Pescador. Wanneer gaan jullie? Wij willen 2 weken gaan, 9 juli aankomen en dan 22 juli weer naar Nederland.

Geplaatst door: iepje 11.10.2011 09:17
hoi, ria ook ik hoop de de prijs de camping waard is ,hoop dat het voor de jeugd zeker wat zal zijn.wij gaan eerst een week na argeles sur mer nog nooit geweest.daarna na spanje ook nog nooit geweest we zijn tot nu toe altijd na italie geweest.meestal gardameer en toscane of lagio maggiore dus heel wat anders,we zien het wel.heerlijk eens aan zee voor de afwisseling.zal heus wel goed zijn ,we zijn dus van 14 tot 21 juli in frankrijk en van 21 tot 30 juli in spanje heb beiden campings nu aanbetaald.

Geplaatst door: henk 11.10.2011 14:13
Dat is best prijzig.....

Wij gaan al een aantal jaren naar Blanes camping Bellaterra, en betalen caravan inclusief 1 of 2 tentjes 2 volwassenen en 2 kinderen nog geen 50,00 per dag

Geplaatst door: Marcel 11.10.2011 22:36
Beter duur dan niet te koop.
Alle gekheid op een stokje maar je werkt een jaar lang voor je vakantie. Vindt een camping welke aan alle eisen voldoet. kinderen hebben het naar hun zin(en willen nog mee), je hebt het zelf naar je zijn, toiletten en douches zijn schoon, het weer is (meestal) goed. Je gaat gemiddeld 15-18 nachten. Laat je het dan op de € 180 meer schieten?. We praten over serieus geld maar als je dan terugkijkt op een prima vakantie moet het zeker het geld waard zijn.

Wij staan volgendjaar na 8 jaar Frankrijk weer lekker in Spanje.

Begin Vorige Volgende Eind 1 2 

Pagina 1 van 2