Forum Onderwerp - Mointroig of Torre del sol (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: BO 20.09.2011 13:00
Volgend jaar willen wij naar een van 2 campings. Wie heeft hier ervaring met beide campings en welke is het leukst? We hebben een dochter van dan 15 jaar die wel wat vertier wil, liefst met nederlandse jeugd.

Geplaatst door: BO 27.10.2011 11:22
Is er nu niemand die mij kan helpen?

Geplaatst door: Stori 27.10.2011 12:39
Ik wou in eerste instantie niet reageren omdat ik alleen maar ervaring heb met La Torre del Sol. Maar omdat je blijkbaar wanhopig op zoek bent naar info, doe ik nu toch een poging. De campings liggen naast elkaar. Ik ken La torre alleen omdat mijn ouders er elk jaar 2 maanden verblijven in het laagseizoen nu ongeveer al 15 jaar.Eerst stonden ze op Montroig maar omdat ze elk jaar de staanprijzen zo verhoogden, zijn ze met een hele hoop misnoegden verhuist naar La Torre. Ik ken Montroig dus alleen van hun verhalen en foto's. Volgens hen is Montroig nog meer luxe, beide campings noemen zich resorts. Zegt genoeg zeker.
Door beide campings rijdt de trein, maar daar heb je echt weinig last van, tenzij je heel licht slaapt. Vroeger was de weg naast de campings gigantisch druk, maar door de aanleg van een nieuwe weg dieper in het binnenland is de rust terug gekeerd.
Beide campings zijn van alle comfort voorzien en liggen rechtstreeks aan het zandstrand. Dat strand spoelt vaak weg tijdens de wintermaanden en kan dus tegenvallen in breedte tijdens de zomer. Wij gaan er alleen langs om mijn ouders te bezoeken, dit is echt mijn ding niet, maar dat is persoonlijk. Je dochter zal er zeker gezelschap hebben, veel Nederlanders en Duitsers op de camping.(daarom vind ik het ook raar dat er hier niemand reageert) En je kan een fiets gebruiken. Als je achteraan staat is het een flinke wandeling naar de supermarkt van de camping om een brood 's morgens bijvoorbeeld.
Mocht je nog meer willen weten, hoor ik het wel.