Forum Onderwerp - kampeerspullen in de buurt van Platja D'aro (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Patrick 13.10.2011 10:57
Wij hebben de oude caravan gekregen van onze (schoon)ouders. Zij hebben zelf een nieuwe gekocht en de oude staat net als de nieuwe in de stalling in de buurt van Playa D'aro. In juni gaan we er naar toe met de auto. We hebben hier echter geen plek in om alle spullen zoals een eventuele andere voortent en tafels en stoelen mee te nemen. Zijn er daar in de buurt winkels waar je deze spullen een beetje goedkoop kunt kopen?

Geplaatst door: astrid 13.10.2011 12:35
Je hebt een Decathlon in Platja de Aro, daar verkopen ze kampeerspullen, ik weet alleen niet of ze daar voortenten verkopen.

Geplaatst door: willem 13.10.2011 19:19
op de weg van pals naar troella de mongri zit een caravan stalling, daar kan je alle onderdelen voor een caravan kopen ook nieuwe caravans en voortenten.

van platja d aro is dit ongeveer 15 km

Geplaatst door: Pim 14.10.2011 01:08
Neem je de caravan ook weer mee terug Patrick?
Als je dat niet doet kun je eventueel een bagagewagen achter de auto doen + dakkoffer?
En anders in de buurt daar inderdaad even kijken...en dan kun je terug alles gemakkelijk meenemen in de caravan, ideaal!

Eefje 14.10.2011 07:39
Ik las op een site dat er een caravanzaak zit in met de naam Caravan inn, en het adres is :
ctra figueres-la bisbal 17473 Ventallo (antigua C252)
is vanaf sant pere de pescador 8 km en daar verkopen ze alles voor de caravan, ook voortenten en toebehoren maar ook een kampeerwinkel. Misschien heb je hier wat aan.
Succes, Eefje

Geplaatst door: ® Wil 14.10.2011 13:19
In S.P.Pescador zit ook een kampeerwinkel, hier hebben we jaren geleden ook eens stokken gekocht, en ook nog aantal kampeerspullen.
Ik heb toen ook gezien dat ze luifels, zonnekleden, windschermen verkochten, verder niet gekeken, omdat we specifiek voor een aantal dingen kwamen.
Deze zit ergens midden in het dorp, maar heb wel een beperkte openingtijden.

Geplaatst door: Patrick 14.10.2011 14:24
Geweldig, bedankt voor jullie reacties. Hier kan ik wel mee vooruit!!