Forum Onderwerp - Wie heeft er alweer besproken en welke camping? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Anita 26.10.2011 13:02
Ben benieuwd of er al weer veel mensen hebben besproken en welke camping favoriet is. Wij zelf hebben nog niks besproken. Wachten nog op een berichtje van camping Nautic Almata of we met onze boot van de camping de zee in kunnen komen. Als dat het geval is dan gaan we deze camping reserveren. Dit jaar waren we op Castell Montgri (l'estartit) en het jaar daar voor op Cypsela (Pals).

Geplaatst door: Henk 27.10.2011 14:38
Wij hebben nog niet besproken, domweg omdat dit pas over 2 weken weer mogelijk is op de camping waar wij al jaren staan.

Dit is BellaTerra in Blanes.

Leuke en vooral verzorgde camping in het rustige gedeelte van Blanes Direct aan de zee Waar je geen hinder ondervind van herrie en luidruchtige omgeving.

Geplaatst door: Bibi 27.10.2011 16:03
Ja van de week is de voorboeking akkoord gekomen.
En de aanbetaling is gedaan.
Onvoorstelbaar voor ons maar we gaan weer terug naar Castell montgri.
Veel andere dingen overwogen maar toch voor nog een keer gegaan.
Moet zeggen als we niet zoveel al hadden gezien en gedaan in andere landen en plaatsen was het waarschijnlijk anders gegaan.
Maar wij vinden het daar goed en de kinderen willen weer terug.
Dus een kleine 3 weken gaan we er weer heen.

Geplaatst door: Petra 28.10.2011 01:17
Wij gaan dit jaar naar Castell Montgri, voor het eerst, dus hoop dat het wat is. Zo te lezen is het een leuke camping, ook vooral voor onze kinderen van 13, 17 en 19 jaar oud.
We gaan met eigen caravan en zijn er 9 juli tot 26 juli. Wellicht dat wij jullie nog zien Bibi! Gaan jullie ook rond die tijd? Met eigen kampeermiddel of iets gehuurd?

Geplaatst door: bibi 29.10.2011 15:09
@Petra, we zijn er de laatste week van jullie.
We gaan met eigen tent.
Ben benieuwd of ik je zal ontmoeten.
Misschien tegen de tijd dat je e betn even zeggen waar je staat. Dan kan ik dat nog zien voordat wij gaan. Of wie weet komen we naast elkaar te staan haha.
Weet je al in welk gedeelte je komt?

Geplaatst door: Anita 06.11.2011 16:36
Dit jaar voor ons geen spanje. We wijken een jaar uit naar Kroatie. We horen zoveel verhalen dat het daar zo mooi is om te varen dat we dat maar een jaar gaan proberen. Is het niks gaan we volgend jaar gewoon weer naar het heerlijke Spanje.

Geplaatst door: Bibi 06.11.2011 20:53
@Anita, dat heb ik ook gehoord ja dat het daar mooi varen is.
Ons lijkt het ook een mooi land alleen de rots/beton stranden houd ons tegen.Wens je een hele fijne vakantie daar.

Geplaatst door: Barbara 07.11.2011 01:02
Wij hebben geboekt op camping Las Palmaras in Sant Pere Pescador. Wij willen hier van 2 juli tot 19 juli.
2 jaar geleden gekampeerd in Kroatie, wat ons betreft echt geen aanrader..niet te vergelijken met Spanje of Frankrijk. Stranden zijn inderdaad beton en het is allemaal erg duur daar. Uiteten is goedkoop, maar in Spanje echt niet veel duurder of zelfs soms nog goedkoper. In omgeving kun je niet veel doen, alleen Porec is 's avonds leuk en Rovinj vonden wij leuk (waren in Istrie).
Je kunt het natuurlijk proberen, zo hebben wij dat ook gedaan, maar voor ons nooit meer Kroatie.
I

Geplaatst door: Ans 07.11.2011 23:52
Kroatie vonden wij ook niks, maar dat vonden wij...wellicht dat jullie het wel wat vinden.
Er werd mij verteld dat Kroatie niet zo duur zou zijn, maar dat hebben wij wel heel anders ervaren. En waar ik mij het meest aan gestoord heb is dat de toeristen meer moesten betalen dan de Kroaten zelf. Campings zijn erg duur en dan de animatie, etc moet voor betaald worden. Onze kinderen wilden tafeltennisen en ja daarvoor moest betaald worden...al met al was het een dure vakantie en dan zit je in een land dat helemaal niet het land is waar je vakantie wilt vieren, tenminste wij niet.
Wat mijn vorige schrijfster als zei het is niet te vergelijken met Spanje of Frankrijk. Natuurlijk wil ik je niet ontmoedigen, wellicht dat jullie het wel wat vinden.
Wij hebben nu geboekt voor camping Les Tournels in Ramuatelle (Zuid-Frankrijk, Cote d'azur). We hebben er erg veel zin in.

Geplaatst door: ® Wil 08.11.2011 21:34
Nog een weekje wachten, en dan kunnen we weer boeken.

En natuurlijk word dit weer Bella-Terra in Blanes.

Jammer dat we niet tijdens het seizoen zelf alvast kunnen boeken voor het volgende jaar.

In het verleden toen wij een aantal jaren op Laguna in Castello D'empuries stonden, konden we tijdens het verblijf daar al boeken voor het volgende jaar.

Geplaatst door: Anita 09.11.2011 08:53
We zullen wel zien hoe het in Kroatie is. We nemen de boot mee en als ik iedereen moet geloven is het water daar heel helder en is het leuk om naar de kleine eilandjes te varen. Het varen in Spanje schijnt een stuk minder mooi te zijn. Tja, dat er geen strand is vind ik wat minder maar goed. We zijn met ons 5-en. De 2 jongsten willen wel eens wat anders zien dan Spanje. Mijn dochter en ik willen heeeeeeeel graag naar Spanje en mijn man was de doorslaggevende factor. Als het niks is gaan we het jaar erop gewoon weer naar het "ouwe vertrouwde Spanje" toe. Ik blijf het formum natuurlijk volgen!!

Geplaatst door: Sam 09.11.2011 10:21
Voorboeking gedaan voor Playa Montroig

daphne 09.11.2011 12:52
Anita, daar zul je het echt wel naar de zin hebben. En die betonnen stranden valt echt wel mee. Tis rotsachtig, maar om te snorkelen is het geweldig. Mijn man en zonen deden dagelijks niets anders toen we in Kroatië waren. Mijn man ging meestal vlak voor het eten, tegen zonsondergang, nog even snorkelen en dan kwamen er nog meer vissen tevoorschijn.

Om de vraag van topicstarter te beantwoorden: wij hebben nog niets geboekt. We weten nog niet wanneer we vakantie hebben en we weten nog niet waar we naar toe gaan. Meestal boeken we tussen februari en april iets.

Geplaatst door: Wilma 09.11.2011 16:06
Na 5 jaar Spanje willen we toch een keer wat anders. Wij hebben ervoor gekozen om weer naar Frankrijk te gaan. We blijven iets dichterbij huis dit i.v.m. dat we maar kleine 2 weken vakantie hebben en natuurlijk dat we een keer wat anders willen dan de mooie costa brava van Spanje. We gaan van 16 juli tot 26 juli naar camping Soleil Vivarais in de Ardeche. We hebben er nu al zin in, lekker weer keer naar Frankrijk.

Geplaatst door: jan 09.11.2011 21:13
Een maand geleden geboekt voor twee weken op Illa Mateua waar we vorig jaar door omstandigheden zijn beland.
Dat het ons goed is bevallen blijkt wel, omdat we weer hebben geboekt.

arnold en jenny 13.11.2011 14:55
we hebben al geboekt,en gaan lekker naar torre del sol

Geplaatst door: iepje 01.12.2011 20:27
ook wij hebben besproken we gaan in de voorgaande jaren italie en frankrijk maar meestal italie,daar gaat onze voorkeur naar.
we gaan in 2012 een week naar le soleil in argeles sur mer ,dat doen we voor onze kinderen er gaan n.m. ook vrienden van hun heen
dan gaan we voor het eerst naar spanje net over de grens naar las dunas in sant pere pescadore we willen eens een keertje een echte strand vakantie ging altijd naar toscane of gardameer nu dus echt campings aan de zee.en ben zeer benieuwd naar spanje.

Geplaatst door: Eefje 02.12.2011 11:24
Ook wij gaan een keer "VREEMD" en gaan naar Las Dunas in sant pere de pescador dus ook voor ons de eerste keer spanje, en aan het strand.
Iedereen veel voorpret toegewenst en eventuele tips voor dingen die je zeker gezien of gedaan moet hebben zijn van harte welkom.

Groetjes Eefje

Geplaatst door: Monique 14.12.2011 08:34
Ook wij hebben al geboekt.
Dit jaar Spanje, camping nautic almata.
Vorig jaar Kroatie... was echt super. Schitterend land, mooie dorpen en prima campings. Alleen het aanbod in de supermarkten is wat minder dan in Frankrijk/Spanje. Wij gaan er zeker nog een keer naartoe.

Geplaatst door: Riek 15.12.2011 00:34
Ook in Spanje heb je mooie natuur en veel leuke en gezellige plaatsjes! Ik vind Spanje qua achterland en ook qua plaatsjes veel mooier en leuker dan Italie.
Argeles Sur Mere in Frankrijk is ook top. Wij gaan eigenlijk bijna altijd naar Spanje en gaan juist dit jaar weer lekker een keer naar Frankrijk. Wij hebben geboekt voor camping Domaine De La Yole in Valras Plage, erg veel zin in.
Kroatie zijn wij 5 jaar geleden geweest, vonden wij helemaal niks...maar meningen verschillen, gelukkig maar.

Begin Vorige Volgende Eind 1 2 

Pagina 1 van 2