Forum Onderwerp - vissen, zwembad met glijbaan en de zee (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: mil 06.12.2011 11:24
We zoeken in spanje ( 1e x) een camping voor ons gezin. de ene zoon ( 11) wil graag vissen, de andere zoon graag een zwembad met glijbaan en ik wil graag in de buurt van de zee.
iemand een tip??

Geplaatst door: ® Wil 06.12.2011 13:47
Een camping die vlak bij de zee ligt zal makkelijk te vinden zijn.
Vissen?? ik denk toch echt dat hij dan op vissen vanaf het strand de zee in komt.
(bijna)alle campings hebben een zwembad, maar met een glijbaan dan denk ik dat de keuze behoorlijk beperkt gaat worden.

Veel Succes

Geplaatst door: Bibi 06.12.2011 20:46
Wil je zoon vissen op de camping zelf?

Geplaatst door: mil 06.12.2011 21:04
ja, t liefst in een riviertje of meertje bij de camping. heb naar de camping costa brava gekeken,alleen mis ik de glijbaan...
wat een wensen .....

Geplaatst door: frans 06.12.2011 22:03
Beste mil,

OP camping Playa Brava kan je vissen zowel op het strand als op de camping.
De rivier komt daar uit op zee.
De vangst is redelijk van groot tot klein. >
Nadeel is dat in het hoogseizoen er vele boten kunnen liggen aan de kant van de rivier op de camping op het strand heb je daar geen last van.
De camping staat zogoed als op het strand dus 50 meter lopen.
Het zwembad is heerlijk maar geen glijbaan.
Kijk op
http://www.spanje-camping.nl/camping/Pals/Playa_Brava/?SCReturnURL=snelzoeken.aspx%3fpagina%3d1%26zoekterm%3dplaya+brava%26type%3dCamping%26SortColumn%3dDeCamping%26Sorting%3dASC

frans

daphne 07.12.2011 00:44
camping L'Amfora heeft een glijbaan en ligt direct aan zee. Maar geen vismeertje.

Geplaatst door: Bibi 07.12.2011 10:43
De combinatie glijbaan en meertje rivier gaat denk voor 90% niet lukken. Over het algemeen zijn er al weinig campings met een glijbaan.Ik kan je geen tips voor beide geven.

Geplaatst door: EvD 07.12.2011 11:19
Camping Laguna in Empuria heeft visgelegenheid en strand, maar geen glijbaan.

Geplaatst door: jan 09.12.2011 09:06
Ben bang dat je zoon met deze wensen "achter het net vist".

Geplaatst door: ® Funtents 11.12.2011 11:21
Beste Mil,

Camping Playa Brava in Platja de Pals komt toch erg dichtbij julie wensen.
1 tot 2 x per week komt er een soort opblaasbaar klimrek/glijbaan in het zwembad.
Direct naast de camping loopt een rivier die uitermate gewchikt is om lekker te vissen.
Vanaf de camping loop je zo het strand op.
Het is misschien niet helemaal perfect maar toch de moeite waard om eens te proberen.

Succes nog verder met jullie zoektocht.
Groetjes,
http://www.funtents.nl